29

1.4K 45 1
                                    

- U tebe -
Ještě chvíli jste se koupali a potom jste se převlékli do oblečení a jen tak jste si procházeli.Koupili jste si zmrzlinu,sedli na lavičku a jen tak jste si povídali.Po pár minutách sis všimla v dálce dvě osoby,které jdou směrem k vám.Strašně ti někoho připomínaly,ale byly moc daleko.Tak sis toho nevšímala a dál sis povídala.Potom slyšíte jak někdo promluvil.( ? = někdo)
?: Nerušíme vás?
Ty ses otočila a vidíš Paytona a Nicka.
Ty: Co,co vy tady děláte?
Nick: Co tady děláte vy holčičky?
Josh: Oni si užívají svůj volný čas
Pay: A od kdy si oni užívají s váma?
Charli: Hej dobrý nemusíte se hádat.
Jaden: Oni si můžou užívat s kým chtějí
Pay: A vám nevadí,že obě jsou zabrané?
Ty ses nechápave podívala na Paytona,ale on si toho nijak nevšiml.
Nick: Dobrý jedem
Vy jste se s Charli už zvedaly,ale Josh řekl.
Josh: Proč by měly někam jet,však nejsou to pětileté holčičky aby jste jim proučely!
Ty: Hele nehádejte se prosím.A klici my už asi pojedeme domů.Děkujeme vám za super večer,ale už musíme.Ahoj
S Charli jste se s nima rozloučily a šly jste směrem k autu. Šly jste ve předu a Nick s Paytonem trochu pozadu.
Charli: No a co teď?
Ty: Nevím...
Nick otevřel auto a vy jste do něj nasedly.
Nick: Tak co,nechcete nám něco vysvětlit?
Ty: Co by jsme vám měly vysvětlovat?
Pay: To proč jste byly s nima!?
Ty: Hele jako promiň,ale já se můžu bavit s kým chci já a ne s kým mi to dovolíš ty!Ještě k tomu my nejsme ani spolu.A jako kdyby ty jsi nechodil s jinýma holkama ven!
Pay: Co s jakými holkama?
Ty: Hej nedělej jako kdyby jsi nevěděl o co jde!
Pay: Ale já fakt nevím o čem mluvíš,já chodím ven je s kámošema.Já s jinýma holkama nechodím nikam.
Ty: Ale Jaden říkal...
Pay: To co to říkal Jaden není pravda!Oni si jen něco vymysleli aby jste s něma někam šly.Oni jsou ti, kteří si s těma holkama jen hrajou a pak je odkopnou.Být váma tak si na ně dávám pozor.
Ty: Ok no...
Pay: A proč ses třeba nezeptala mě,proč jsi jim hned věřila?
Ty: Já nevím...promiň...
Zbytek cesty jste mlčely.Nick vás odvezl domů a potom s Paytonem jely směrem do města.
Charli: Kam to jedou,však bydlí úplně na druhé straně?
Ty: Nevím...pojď radši dovnitř

Dál to bude zajímavější❤️Další díl v ... kolik chcete vy.Už to mám napsané dopředu takže je to na vás v kolik.☺️❤️

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat