Ráno ses probudila v 6:50 a všimla sis,že Payton na tebe koukal jak si spala.Když ses koukla ty na něj tak se rychle koukl jinam.Ty ses zasmála.Vstala jsi z postela a šla jsi do koupelny.Umysla ses a vyčistila sis zuby.Payton se mezi tím furt válel.Když si vyšla tak jsi mu řekla ať vstává,ale on furt ležel.Tak jsi vzala polštář a hodila jsi ho po něm.Payton se zvedl a hodil ho po tebě zpátky a takhle jste si začali házet a dělat blbosti.Když ses koukla na hodiny bylo už 7:32.
Ty: Paytone musíme už jít nebo příjdeme pozdě do školy.
Pay: A co snídaně?
Ty: Už nestíhám,koupíš si něco ve škole.
Rychle jste si vzali všechny věci a šli jste do školy.Ve škole Payton šel za svýma kámošema a ty sis všimla Charli a šla jsi za ní.
Ty: Ahooj:) Kde máš Nicka?
Ch: Nick už šel do své třídy.A kde máš ty Paytona?;)
Ty ses na ní jenom zle podívala.
Ch: Dobře tak asi nic...já půjdu do třídy
Charli tě obejmula a šla do své třídy a ty do své.Sedla sis za volnou lavici a po chvilce k tobě přišla sympatická holčina a zeptala se tě.
Holka: Ahoj mohla bych si se tebou sednout? Já jsme Nessa a ty?
Ty: Jo určitě můžeš,já jsme t/j.
Nessa si sedla k tobě a celou hodinu jste prokecaly.Zbytek den jsi strávila s Nessou a hodně jste se zkamaradily a domluvily jste se,že Nessa pojede k tobě domů.Před školou na tebe čekala Charli s Nickem.
Ch: T/j pojď Nick nás odveze domů.
Ty: Jo jo a může s náma Nessa
Ch: Jo určitě
Seznámila jsi Nessu s Charli a Nickem a jely jste domů.Další díl bude ještě dneska❤️💫
(Kdyby někdo nevěděl jak vypadá Nessa)
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...