Joe: Kam jdeš?
Ty: Odnést si věci do skříňky....
Pay: Co ti řekl Jack?
Ty: Nic?
Joe: T/j!?
Ty: Co je? Co když není tak "zlej" jak jsme říkaly.Je to přece taky člověk a taky má city.Joe se k tobě naklonil blíž.
Joe: T/j nebuď tak naivní.
Nic jsi mu neřekla,obešla jsi je a šla na chodbu.Potom slyšíš jak za tebou někdo běží.Věděla jsi,že to bude buď Joe,Payton nebo Nick.Když ses otočila uviděla jsi Nessu.
Nessa: T/j promiň mi to
S Nessou jste se docela dávno pohádali a moc jste se nebavily.
Ty: Já se na tebe nezlobím)
A obejmula jsi jí.
Nessa: Nechceš dneska někam zajít
Ty: Ness nezlob se prosím,ale dneska nemůžu..
Nessa: Však v pohodě můžeme někdy jindy
Ty: Jo určitě
Nessa: Ještě se chci zeptat.Co je mezi tebou a Jackem?
Ty: Nic...co by mezi náma mělo být? A proč se ptáš?Nessa se usmála.
Nessa: Nic jen tak)
Potom odešla do třídy a ty sis šla odnést věci.Furt jsi přemýšlela o Jackovi.Zazvonilo na hodinu.Rychle sis vzala věci a běžela do třídy.Jack ve třídě nebyl.
T/m: Kam mohl jít!? Počkat... přoč mi to všechno připomína Joe.
Hodina byla nudná a nedávala jsi moc pozor.Po hodině jsi šla s Paytonem a Nessou do jídelní.Furt ses koukala jestli někde není Jakc.
Nessa: Koho furt vyhlíží?
Ty: Em...nic...Všimla sis jak je Payton smutný.Koukla ses na něj a on na tebe taky.Po obědě jste šli s Paytonem domů.Skoro celou cestu jste mlčeli dokud Payton promluvil.
Pay: Co je mezi náma?
Ty: Co?
Pay: Poslední dobou jsme se od sebe hodně oddálili.Přestala ses mi svěřovat.Ještě pár dnů zpátky všechno bylo v pohodě.Od té doby co ses začala bavit s Joe a Nicke tak jak kdyby jsi na mě zapoměla.Jestli se chceš rozejít tak to řekni.
Ty: Ne! Ne Pay,nechci se rozejít.Mám tě ráda a strašně pro mě znamenáš.Klidně bych ti to řekla,ale nevím jakou budeš mít reakci.Payton tě obejmul.
Pay: Pamatuješ jak jsi mi řekla "Coby se nestalo tak já ti vždy pomůžu" T/j já ti taky vždy a se vším pomůžu.
Ty: Dobře...)Když jste přišli domů tak jste se koukali na televizi.Ale furt jsi přemýšlela o Jackovi.Chtěla jsi to všechno říct Paytonovi,ale nemohla ses furt nějak odhodlat.
Ty: Pay...?
Pay: No?
Ty: Já ti musím něco říct.
Pay: No tak povídej.
Ty: Když jsme si byla opláchnout obličej tak tam byl Jack...
Pay: Co ti udělal!?
Ty: Ne! Nic mi neudělal.
Ty: Jenom mi řekl,že o všem ví co máme v plánu.Potom když jsme dělali ten projekt tak jsem se ho zeptala proč to děla.On byl hned jiný.Takový....takový slabý,ranitelný.A potom jsme se zeptala jestli mi to řekne a on,že to není moje věc a odešel.Payton očividně nečekal,že mu řekneš něco takového.
Pay: T/j... nemůžeš vždy všemu věřit.
Ty: Takže ty mi teď chceš říct,že on to jenom hrál?
Pay: ...
Ty: Ale však on je taky člověk!
Pay: Který zabíjí
Ty: Však ty jsi to taky dělal.To co jsi řekla tak se to Paytona dotklo.
Ty: Promiň... proto jsme ti to nechtěla říkat.Věděla jsme,že řekneš něco takového.
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...