24

1.5K 50 0
                                    

Zbytek dne ses spíš bavila s Addison a s Nessou.Končí poslední hodina a všichni jdou do jídelny.U stolu jsi seděla s holkama,ale ne moc dlouho,protože oběd ti moc nechutnal tak jsi to šla odnést.Rozloučila ses s holkama a šla sis vzít nějaké učení z skříňky.Otevřela jsi jí a vypadl z ní nějaký papírek.Bylo tam napsáno.
*v papírku*
Dneska v 20:00 se sejdeme v parku.Budu se těšti.❤️
*konec*
Neměla jsi tušení kdo to napsal,tak jsi zavřela skříňku a tam stál Payton.
Ty: O můj bože...víš jak jsem se lekla!?
Pay: Promiň nechtěl jsem tě vystrašit.
Ty: To jsi psal ty?(ukázala jsi mu papírek)
Pay: Ne? Proč?
Ty: Tak kdo to teda psal?A mám tam jít?
Pay: Bez tak to bude nějaký debil co tě chce...třeba jako Chase nebo někdo jiný...
Ty: Mám tam teda jít?
Pay: Být tebou tak tam asi nechodím
Přišla k vám Charli a řekla.
Ch: Tak jdete už? Učitelka už tam čeká
Vy: Jo už jdeme
Když jste tam přišly seděl tam Chase a stála vedle něj učitelka a ještě nějaká paní.
Uč: Takže čtverko dneska je úklid školy na vás,paní uklízečka vám dá všechny potřebné věci a klíče od tříd.Takže si všechno vezmete a uklidíte v každě třídě a utřete podlahy na chdbách.Hlavně do 19:00 to musíte stihnou jinak vás tady zamknou.
Učitelka odešla a paní uklízečka vám ukázala kde jsou všechny věci a dala vám klíče a taky odešla.
Charli: No supr takhle jsem si svůj dnešní večer nepředstavovala...
Vzali jste si hadr,kýbl,košťě a další věci a šly jste do první třídy.Tam jste is rozdělili kdo co bude dělat.Rychle jste uklidili a šli na další.Už jste měli všechno uklizeno a zbývala vám poslední třída.
Charli: Kolik je hodin?
Pay: Počkej kouknu se.
Pay: Ty vole!
Charli: Co je?
Pay: Musíme rychle jít ven!
Ty: Proč?
Pay: Je 18:59
Rychle jste zahodily všechny věci a běžely ven.Když jste přiběhli tak díky bohu škola byla ještě odemčená a tak jste vyběhli ven.
Charli: Dobrý zvládly jsme to (udýchaně)
Ty: Jo no
Chase: Hele já už půjdu tak čau
Vy: Ahoj
Ty: Tak jdeme taky domů
Pay: Já vás doprovodím
Ty: Dobře:)
Po cestě domů jsi přemýšlela jestli tam máš jít do toho parku nebo radši ne.
Pay: Haló T/j děje se něco?
Ty: Co...e...ne dobrý
Charli už vešla domů a ty za ní,ale Payton tě chytil za ruku a řekla.
Pay: Jdeš tam teda do toho parku?
Ty: Eee asi ne
Pay: Dobře tak dobrou
Ty: Dobrou
Obejmula jsi ho a šla jsi domů

Jak si myslíte kdo napsal papírek😏Další díl bude ještě dneska,ale nevím v kolik❤️💕

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat