47

1.2K 54 1
                                    

Jenom vám chci říct,že mám ještě druhou knížku "ODL friend" tak se můžete mrknout.😉

Ty: Doufám že příjde...

Nečekala jsi moc dlouho jak přišel Payton.Ty ses na něj usmála a on taky.

Ty: Pay potřebuji si promluvit.

S Paytone jste si sedli na lavičku.

Ty: Promiň,že jsme byla taková nervní...a...a že jsme tě nechtěla vyslechnout.Mě to totiž naštvalo jak jsi to řekl.

Pay: Já bych se ti chtěl tak omluvit.Promiň,že jsme byl tak hnusnej s že jsme to řekl.

Chvíli jste se na sebe koukali s pak tě políbil.A zase váš polibek někdo přerušil.Byl to Nick.

Ty: Nick!?
Nick: ...
Ty: Co tady děláš? A kam jsi zmizel.
Nick: To je jedno.
Ty: Počkej neodcházej...prosím
Nick: Co chceš?
Ty: Stalo se něco?
Pay: Já ne tebe počkám před školou T/j
Ty: Dobře.

Payton se zvedl a odešel.

Ty: Nechceš mi teda říct co se stalo?
Nick: Ne.
Ty: Nick! Prosím.
Nick: ...
Ty: Co je s tebou? Naposledy jsme tě viděla jak jste si pro nás s Charli přijeli když jsme byly venku s klukama.A pak jsi prstě někam zmizel.Ještě k tomu ses rozešel s Charli kvůli ničemu.
Nick: Já si myslím,že jí to ani moc netrápilo.
Ty: Co?
Nick: Však už má jinýho.
Ty: Ona nikoho nemá.
Nick: Chase?
Ty: Ona s ním nechodí...teda myslím...
Nick: Hm
Ty: Nick...

Nick se otočil a už se chystal odcházet.

Ty: Ne počkej prosím.

Ale on tě ignoroval.Ty sis vzala věci a šla za Paytonem.

Pay: Tak co jsi zjistila?
Ty: Nic...on mi nic nechtěl říct....
Pay: Aha
Ty: Počkat... ty o tom něco víš!
Pay: Ne?
Ty: Ty jsi mi furt neřekl kde jste tehdy byli.
Pay: Já...nevím jestli ti to můžu říct.
Ty: Tak doma.

Vzala jsi ho za ruku a šly jste domů.Když jste odcházeli od školy tak jsi viděla Nicka a Joe na školním hřišti.

T/m: Bez tak Payton v tom má taky prsty.

Po cestě ses ho zeptala.

Ty: Nechceš mi teda něco říct?
Pay: Eee co?
Ty: Kde jste byli tehdy s Nickem a co je to s Joe.
Pay: Hele T/j jestli tě to tak zajímá tak se jich zeptej sama.
Ty: Proč mi to nemůžeš říct?
Pay: Prostě nemůžu.

Ty ses na něj jenom zamračila a šli jste dál.

Doma jsi nad tím celou dobu přemýšlela.

T/m: Sice to není moje věc,ale strašně moc mě to zajímá.

Potom sis vzpoměla co ti říkal Joe ve škole.Že se chce sejít v parku.Ale 21:30 je moc pozdě.Dlouho jsi váhala jestli tam máš jít.A co řekneš Paytonovi.

*21:17*

T/m: Sakra už bych se měla chystat,ale já jsme ještě nic nevymyslela co řeknu Paytonovi.

Chvíli ses ještě snažila něco vymyslet a pak Paytonovi někdo zavolal.Koukla ses na displej a tam bylo nějaké číslo.Payton to zvedl a šel do jiného pokoje.Asi po pěti minutách přišel k tobě a řekl.

Pay: T/j já budu muset tak na dvě hodiny odjet.

T/m: Supr

Ty: Jo dobře.
Pay: Vrátím se asi hodně pozdě takže nemusíš na mě čekat.
Ty: Oka

Payton se rychle zbalil a odjel.Ty ses začala rychle oblékat protože jsi už neměla tolik času.Trochu ses bála protože Joe.Ale zase sis s ním chtěla promluvit.Obula ses a jdeš směrem k parku.Když jsi přišla tak vidíš jak Joe sedí na lavičce,ale není sám.Je s ním ještě někdo.

Omlouvám se,že hodně dlouho nic nebylo:( Neměla jsme moc času.Pokusím se dneska nebo zítra napsat další čast.Takže můžete zanechat vote a nějaký pěkný koment🥥✨

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat