Celý večer jste se koukali na film.Koukla ses na hodiny a tam 23:12.
Ty: Hele je hodně hodin už by jsme měli jít spát zítra jdeme do školy.
Pay: Ty chceš do školy?
Ty: Ne nechci,ale musíme.Budou zbytečné problémy.
Pay: Ok
Oba jste se zvedli a Pay šel k sobě do pokoje a ty k sobě.Ty ses převlíkala do pyžama a v tu chvíli vchází k tobě do pokoje Payton.Ty jsi stála jenom ve spodním prádle.Rychle ses přikryla rukama a řekla.
Ty: Hej a klepat neumíš?
Pay: Prosím tě,nemusíš se stydět.
Ty: Však jsme bez oblečení!
Pay: No a co,před Joshem a Jadenem ses v plavkách nestyděla.
Ty: No ale...
Nestihla jsi nic říct jak tě Payton políbil.Po chvíli přestal a řekl.
Pay: Chtěl jsem jenom říct dobrou noc)
Ty: Dobrou
Payton odešel a ty sis oblékla pyžamo.Lehla sis do postele a hned jsi usla.Ráno ses probudila a všimla sis,že vedle tebe spí Payton.
Ty: Co tady děláš?
Pay: Nevidíš spím.
Ty: Jestli spíš tak vstávej musíme do školy.
Pay: Neeeeee mně se nechce...
Ty: Vsávej!
Vstala jsi z postele a šla dolů do kuchyně.Tam jsi udělala k snídaní vajíčka.
Ty: Paytone!
Ty: Slyšíš!
Nikdo ti neodpovídal tak jsi šla nahoru.Když jsi vešla do pokoje nikdo tam nebyl.
Ty: Hej kde jsi!
Pay: Baf
A obejmul tě ze zadu.
Ty: Snídaně už je hotová
Pay: Uuu
Vzal tě za ruku a spolu jste šly dolů.Nasnídali jste se a šly jste se převléknout.Oblékla sis bílé tričko a černé džíny.Trocu ses namalovala a udělala drdol.Vzala sis batoh a mobil a šla ven.Tam už na tebe čekal Payton.On tě vzal za ruku a šli jste spolu do školy.Když jste přišli do školy tak na vás všichni divně koukali.
Ty: Pay proč na nás všichni tak koukají?
Pay: Nevím,ale nevšímej si toho.
Ty: Dobře
Pak k vám přišla Avani.
Ty: Potřebuješ něco?
A: Ne jenom jsem se chtěla zeptat jaký to je mít tátu psychopata.
Pay: Avani zklapni!
Ty: Pay počkej. Co jsi to řekla?
A: Jaký je to mít tátu psychopata?
Ty: O čem to mluvíš?
A: No před chvíli přivezl Charli do školy a neskutečně moc na ní řval a potom jí dal facku.Ona se rozbrečela a někam šla.
Ty: Kde je Charli!?
A: Od kud mám vědět kde je ta tvoje ubulená sestřička.A neodpověděla jsi mi...Tebe její slova strašně vytočili.Dala jsi jí facku a strka to ní s takovou silou,že ta spadla na zem.Kolem vás stála v kroužku skoro celá škola.Ty ses na ně všechny podívala a řekla jsi.
Ty: KDE JE CHARLI!
Někdo vykřikl.
?: Ona je u tělocvičny na záchodech
Ty: Děkuji
Rozběhla ses směrem k tělocvičně a Payton za tebou.Když jsi vběhla na záchod tak jsi uviděla Charli jak sedí na zemi a vedle ní Chase a Ansley.Ty jsi přiběhla k ní a obejmula.
Ty: Charli nebreč
Charli: Jak...jak...on mě ztrapnil před celou školou...nesnáším ho!
Ty: Charli já ho taky nesnáším.Proč tě vůbec přivezl on?
Charli: Já když jsme byla včera doma tak on přijel a prostě mě vzal za ruku a posadil do svého auta a odvezl k sobě domů.
Ty: Hele víš co,po škole si zbal věci a běž k Chaseovi.Teda jestli mu to nevadí.
Chase: Ne určitě,já půjdu s tebou.
Ty: Super,ale ať to nikdo neví aby se to nedostalo k tátovi. Že to neřekneš Ansley?
Ans: Jasně,že ne.Já ti když tam pomůžu Charli.
Ty: Charli tak přestaň brečet a já s Paytonem půjdu do třídy.Ok?
Charli: Dobře.Nevím kdy bude další nemám moc času.Pokusím se ještě dneska.Ale nevím.Mam vás ráda a můžete zanechat vote a nějaký pěkný koment.💕
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...