Když jste přijeli už tam tak kluci na vás čekali.Byl tam Josh,Jaden,ještě dva kluci a Avani.
T/m: Co? Co tu dělá Avani?
Přišli jste k ním.Všechny jsi pozdravila a seznámila ses s těma klukama.Josh a Jaden furt nějak divně koukali na Paytona a on na ne taky.Od tě doby co jste byly s Charli s nima venku tak se mezi sebou nebavili.
Ty: Hej můžete se prosím vás trochu uvolnit!?
Nemůžeme si to jenom všichni užít?
Pay: Dobře...Pak jste se šli všichni koupat.Většinu času jsi trávila s Nessou a Paytonem.Pak šla Nessa na lehátka a Payton někam odešel.Zůstala jsi sama a přišla za tebou Avani.
A: T/j?
Ty ses na ní otočila.
A: Já bych se ti chtěla omluvit za to jak jsme se chovala.Nevím co to do mě vělo.Před tím jsme se celkem dobře bavily a docela mi to chybí.
Ty: Dobře...)
A: Odpustila jsi mi to?
Ty: Jo
A: Děkuji moc.S radostí tě obejmula.Chvíli ses koupala si ní a pak k vám přišli kluci.Josh,Jaden,Anthony a Quinton.Ty jsi začala rychle hledat očima kde je Payton.Ale nikde jsi ho neviděla.
Jaden: Co vy tady sami)
A: Nic...)
Ty: Počkejte já se hned vrátímUž jsi začala odcházet,ale někdo tě chytil za ruku.Byl to Quinton.
Ty: Hej pust mě!
Q: Nebuď tak nervní)
Ty: Quintone! Pust mě.
Q: Zůstaň tady s náma.
Ty: Ne! Pust mě!
Q: T/j
Pay: Neslyší!? Řekla ať jí pustíš.Otočila jsi hlavu a vidíš Paytona,který stojí za tebou.Trochu ses na něj pousmála.Quinton tě pustil a ty jsi šla s Paytonem trochu dál.
Ty: Kde jsi byl?
Pay: Jsme si nemohl ani dojít na záchod?Ty ses zasmála.
Pay: A vidím,že tě nemůžu ani na pět minut nechat samotnou.
Ty: Hm) Jak vidíš asi ne)Ještě nějakou dobu jste se koupali.Potom jste se převlékli a už chtěli jít domů.Přišli jste k Paytonovo autu.
Pay: No dop*dele
Ty: Co je?
Pay: Někdo píchl gumu.Vidíš
Ty: A jo.Vidím.Payton začal někam volat.(nevím jak se tomu říká,ale všichni víme co myslím)
Když Payton volal tak ses otočila na kluky.Měla jsi nějaké tušení,že to udělal někdo z nich.Pak k tobě přišla Avani.
A: T/j my jsme tady dvěma auty.Takže jestli chcete můžeme vás odvézt domů.
Pak t vám přišel Payton.
Pay: T/j jeďte s nima já tu pačkám.
Ty: Dobře.Vzaly jste si s Nessou svoje věci a dali jste je do auta.Jely jste s Joshem a Jadenem a ostatní v druhém autě.Většinu cesty jste mlčeli.Ale pak ses zeptala.
Ty: To jste byli vy.
Jaden: Co?
Ty: Někdo z vás píchl tu gumu.Josh se malilinko pousmál.
Jaden: Ne kde jsi to vzala.
Ty: Hej zas tak blbá nejsem aby mi to nedošlo.
Jaden: Bože T/j...
Ty: Co je!? Jste fatk č*raci.Proč jste to udělali?
Josh: No tak za prvé my nejsme č*raci a za druhé my jsme nic neudělali.
Ty: Haha jak vtipný.Myslíte si,že vám to uvěřím!?
Ness: T/j v klidu.
Ty: Měl pravdu.
Josh: Kdo?
Ty: To je jedno kdo.Vy jenom závidite.
Jaden: Kde jste to vzala?
Ty: Protože má to co nemáte vy.Všichni ztichli.
Ty: Co říkám.
Zbytek cesty jste všichni mlčeli.
Nejdřív odvezli domů Nessu a pak tebe.Už jste u domu.Chtěla jsi otevřít dveře,ale byly zamklé.
Ty: Hej otevři
Josh: ...Chtěla bych se vám tady omluvit za to,že ty části už nevychází tak často🙈poslední dobou jsme spíš na tom TT a zabírá to hodně času.A nestíhám psát tady ty dvě knížky + Pov.Jenom chci říct,že tady ty části nebudou vycházet tak často jako před tím.Určitě nechci odcházet protože mě to baví.Jinak vás mám všechny ráda❤️
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...