36

1.4K 45 0
                                    

Vyběhla jsi ze školy a rychle jsi běžela do nejbližšího obchodu.Tam jsi koupila hodně ovoce a něco sladkého.Potom jsi zavolala taxi a jela do nemocnice.Když jsi přijela do nemocnice tak jsi napsala Avani a zeptala ses kde přesně je Payton a jeho sestra.Avani ti to napsala a ty jsi šla do výtahu a jela do třetího patra.Když jsi vystoupila z výtahu tak jsi před sebou viděla dlouhou chodbu a na koni chodby seděl Payton se sklopenou hlavou.Vystoupila jsi z výtahu a šla jsi směrem k němu.Sedla sis vedla něho.On zvedl hlavu a koukl se smutnýma očima na tebe a smutným hlasem řekl.
Pay: T/j...co tady děláš?
Ty: Přijela jsem k tvojí sestře.
Pay: Kdo ti řekl,že jsem tady...?
Ty: To je jedno...a co je s ní?Je v pořádku?
Pay: Už se probrala,ale furt je na tom špatně...
Potom přišel doktor a řekl.
D: Vaše sestra se cítí líp a líp.Takže nemusíte mít strach,budeme v pohodě.
Pay: A můžu k ní?
Ty: Můueme?
D: Ano můžete,ale musí být v klidu.
Ty: Ano my rozumíme
S Paytonem jste se zvedli a šly do vnitř.Jeho sestra ležela a koukala do stropu.Payton se rychle rozběhl a opatrně jí obejmul.
Pay: O můj bože,nedokážeš si představit jak rád tě vidím.
Ona: Já tebe taky.
Ty jsi jen stála u dveří a s úsměvem na ně koukala.Ale potom si tě jeho sestra všimla.
Ona: A to je...?
Ty: Ahoj já jsem T/j:) Holka tvého bratra)
Ona: Holka? Pay mi nic neříkal.
Pay: No já...
Ona: Já jsme Faith
Ty: Těší mě
F: Mě taky:)
Ty: Já jsme ti tady přivezla ovoce a něco sladkého.
Pay: O T/j to jsi nemusela.
F: Děkuji ti moc:)
Ty: Není zač...to je pro mě maličkost.Když budeš něco potřebovat tak mi řekni já ti to přivezu.
F: Já ti moc krát děkuji.
S Faith jste se hodně zkamarádily.Všichni jste si povídali do té doby než ti zavolal táta.
Ty: Já jsme mu říkala ať mi nevolá! Počkejte minutku já se hned vrátím.
Odešla jsi na chodbu a zvedla jsi to.
Ty: Co chceš já jsem ti říkala ať mi nevoláš!
Táta: Proč nejsi ve škole!
Ty: Od kdy tě zajímá kde jsem!?
Táta: Hele ty se mnou takhle nemluv a mazej do školy.
Ty: Mám mnohem důležitější věci!
Táta: Dneska si pro vás přijedu a budete bydlet u mě!
Ty: Ne!
Táta: Já jsme se tě neptal!
Ty jsi to típla a sedla sis na sedačku a začala brečet.Po chvíli přišel Pay.
Pay: Co se děje T/j?
Ty: Já ho nesnáším!
Pay: Koho?
Ty: Otce!
Pay: Co se stalo?
Ty jsi mu to celé řekla.

Nevím kdy bude další díl,pokusím se dneska,ale já fakt nevím...mám moc úkolu.🙃

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat