Payton ti vzal tašku a šli jste dolů.Ty ses ještě koukla z okna jestli tam nikdo není a potom jste šli ven.Nasedli jste do auta a jeli.Po cestě jste si povídali a Payton se tě zeptal.
Pay: Proč je tvůj táta tak zlej?
Ty: Upřímě já nevím.Po tom jak zemřela mamka tak se strašně změnil.Vždy byl strašně hodný a teď...na nás s Charli furt řve a dostaly jsem od něj i pár facek.Před tím takovej vůbec nebyl.
Pay: A můžu se zeptat co se stalo s mamkou?
Ty: Zemřela při auto nehodě.Zrovna jsme je-li z výletu.A táta ani nestihl mrknout jak do nás narazilo jiné auto.Taťka měl zlomenou ruku a jedno žebro.A mně se nic nestalo.A mamka byla bez vědomí.Odvezli jí do nemocnice a ona na další den umřela.Táta byl týden v nemocnici a já jsme byla doma.Potom za dva týdny byl pohřeb.No potom jsme se odstěhovala k Charli,protože jsem to s ním už nezvládala.Táta se hodně trápil,ale on neuběhl ani rok a on už má novou.
Pay: Promiň,že jsem se zeptal
Ty: Ne dobrý já bych ti to stejně někdy řekla
Pay: Tak už jsme tu.
Payton zastavil a vy jste vystoupili z auta.On vzal tvojí tašku a šly jste dovnitř.
Ty: Kam si můžu dát věci?
Pay: Nahoře je ještě jeden pokoje tak můžeš tam.
Ty: Dobře děkuji)
Vzala jsi tašku a šla nahoru do pokoje.Když si vešla do něj tak sis ho prohlédla.Pokoj byl velmi krásnej.Když sis už rozložila věci tak ses převlékla a šla dolů k Paytonovi.Jak jsi šla po schodech tak jsi uslyšela jak Payton s někým telefonuje.Sešla jsi dolů,ale on se toho nevšiml,protože seděl zády.Slýšela jsi jak na někoho dá se říct křičí.
Pay: Kolik krát ti mám říkat ať mi nevoláš!Já tě nemám rád!Mám rád T/j a jenom jí!Konec a už mi NIKDY nevolej!Je to to jasný!
Payton ukončil hovor zvedl se a všiml si tebe.
Ty: S kým jsi to tak mile telefonoval?
Pay: Promiň,že jsi to slyšela,ale ta Avani mě už fakt štve!
Ty: Avani?Co se stalo?
Pay: Asi půl roku zpátky jsme byli spolu.Já jsme jí měl rád a myslel si,že ona mě taky,ale ona mě jenom využívala a teď mi furt volá,že mě chce zpátky.
Ty: Aha... a jinak všechno dobrý?
Pay: Jo
Sedla sis vedle něho a on tě obejmul.
Ty: Nechceš se kouknout na film?
Pay: Můžeme
Vybrali jste film a spolu jste se koukali.Neuběhlo ani dvacet minut jak Paytonovi zase někdo volá.
Ty: Kdo to je?
Pay: Zase Avani!
Ty: Můžu já?
Pay: No jestli chceš.
Vzala jsi jeho mobil a odpověděla jsi.
Ty: Ano
A: Eeee to je kdo?
Ty: To je T/j holka Paytona,potřebuješ něco?
A: Dáš mi prosím Paytona?
Ty: Ne nedám!
A: Proč?
Ty: Ty jsi asi hluchá?Neslyšela jsi jak ti říkal ať mu nevoláš?
A: Slyšela ale...
Ty: Tak v čem je problém!!
A: Dej mi Paytona!
Ty: Poslouchej kozo ještě jednou mu zavoláš já tě odvezu do lesa a tam tě zahrabu!Je ti to jasný!
A: ...
Ty: Je ti to jasný!!!!
A: Ano
Ty: No tak nazdar!
A típla jsi to.
Payton se na tebe s úsměvem podíval a řekl.
Pay: Dobře ty
Ty ses na něj jenom usmála a koukali jste dál na film.Omlouvám se,že dlouho nic nebylo neměla jsme moc času.Jestli se vám díl líbil tak zanechte vote a nějaký pěkný koment.❤️
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...