40

1.3K 50 2
                                    

Zvedla ses ze země a otočila ses směrem k Paytonovi.Chvíli ses na něj jenom dívala,ale potom zazvonilo na hodinu.Tak jste se s Paytonem rozběhli směrem ke třídě.Když jsi vešli do třídy tak sis všimla,že u Avani stojí nějaké holky,které sice chodí s tebou do třídy,ale ty se s nima nebavíš.Po chvíli do třídy vešla třídní učitelka a řekla.
Uč: Avani a T/j co se stalo?
Ty: Paní učitelko nic se nestalo jenom to chtělo někomu napravit mozek,protože nefungoval tak jak by měl.
A: No...
Ty ses na ní otočila a zlostně podívala.
Uč: Co...?
A: Nic všechno je v pohodě.
Ty: Ano paní učitelko
A usmála ses na ní.
Uč: Tak teda dobře.
Učitelka odešla.A k tobě přišla jedna holka,která stála vedle Avani a řekla.
Ona: Co si o sobě myslíš?Že jsi něco víc?Proč jsi jí to udělala?Jsi stejný psychopata jak tvůj táta!Jak to tvoje matka zvládá v takové rodině,teda jestli není stejně jako vy všichni na hlavu.
Poslední věta,kterou ti řekla tě neskutečně naštvala.Tak jsi sí chytila za vlasy a řekla.
Ty: Za prvé kozo co si myslíš o sobě ty!Celou dobu jsi ve třídě byla jako myš a teď najednou ses rozhodla ukázat!?Jestli nechceš mít problémy a potom ležet dva týdny v nemocnici tak na mě a ani na Charli nemuluv.A opovaž se ještě jednou říct něco o mém tátovi.
Potom se zvedl nějaký kluk ve třídě a začal tě od té holky odstrkovat,ale Payton se za tebe zastal.Odstrčil ho a řekl mu.
Pay: Opovaž se ještě na ní jednou šáhnout!
On: O co když opovážím?
Tu holku jsi už pustila a koukala na Paytona s tím klukem.Pak ses otočila na tu holku zpátky a ona ti dala facku.
Ty: Tak to jsi pos*ala!
Přišla jsi k ní bíž a začali jste se rvát všichni se na vás hnedka nahrnuli aby vás rozdělili.Tebe odtáhl Payton a ona zůstala ležet na zemi.Po chvíli do třídy vchází Charli,Chase a Ansley.
Ta holka: Hele další psychopatka přišla.Payton tě už nedržel tak ses otočila a zase šla k té holce.
Ty: Co jsi to řekla?!
Ona nestihla ani nic odpovědět jak si jí se všech sil strčila a ona spadla na zem.Pak tě chytli za ruku ten kluk a řekl.
On: Můžeš se už laskavě uklidnit!
Pay: Hej pust jí!
On tě pustil a ty jsi mu řekla.
Ty: Ne nemůžu! Dokud vy budete do mě a mojí rodiny furt narážek tak budu taková!
On tě zase vzal za ruku a řekl.
On: Uklidni se!
Ty jsi vytáhla svojí ruku a řekla.
Ty: Máš problém!Chceš dostat taky?
On: Ještě uvidíme kdo od koho dostane.
Ty ses na něj nechápavě podívala a odešla jsi ze třídy.Payton šel za tebou.
- Ve třídě -
Charli: Můžete mi někdo říct co se tady stalo.Proč Avani má modřinu přes půlku obličeje a proč ona leží na zemi?
Ta holka: To všechno tvoje nenormální sestra!
Nessa se zvedla z místa a šla k ní.
N: Můžeš už laskavě držet hu*u!?
Ona: Jak když mě a Avani zmlátila ta tvoje kamarádka.
N: Ale můžete si za to sami.Kdyby jste jí nic neřekly nic by se ani nestalo.Nikdo z vás neví co T/j prožívá ve svém osobním životě.Ani nevíte jaký to má těžký v rodině.A ty...ty jen aby ses ukázala tak jsi jí ublížila.Sice to tak nevypadalo protože T/j se snaží neukazovat pravé emoce.Takže by jste se všichni měli zamyslet nad tím co řeknete před tím než to vyleze z vaší pusy.
Nessa se otočila a taky odešla ze třídy.
- U tebe -
Vyběhla jsi ze třídy a běžela prostě někam.Už si nemohla zadržet slzy a rozbrečela se.Payton tě odběhl a obejmul tě.Payton tě uklidnil a šli jste si sednout na lavičku,která byla před školou.

Možná jsem to někde trochu přehnala🙃Nevím jak vám,ale mně se tento díl celkem hodně líbí☺️

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat