S Charli jste přišly domů,převlékly se a ty jsi šla vařit něco k jídlu.Charli mezi tím volala Nickovi a potom i Paytonovi,ale nikdo nezvedal telefon.Charli byla nervózní.
Ty: Charli v klidu všechno je bude v pohodě.
Charli: Jak když ani jeden nebere mobil,co když se něco stalo.
Ty: Nic se nestalo,bez tak jsou jenom naštvaní
Charli: Já nevím co když máš pravdu nebo co když se fakt něco stalo.
Charli z toho byla strašně na nervy a ty jsi nechápala proč tak nervuje.Charli si potom vzala prášky na uklidnění a šla si lehnou k sobě do pokoje.Ty jsi o ní měla strach,protože ji takhle nervní vidíš poprvé.Dovařila jsi jídlo a šla sis sednou na gauč.Jak sis sedla tak někdo zazvonil.Šla si otevřít.Za dveřmi stál Payton s Nick.Ty ses na ně hnusně podívala a řekla.
Ty: Co potřebujete?
Pay: Můžeme jít do vnitř a promluvit si?
Ty: Ne nemůžete!
Nick: Hej co s tebou je?
Ty: Co je se mnou!?Co je s váma!Zkazili jste nám večer,odvezli nás domů a někam jste odjeli a ani jste nic neřekli.Charli vám několikkrát volala a vy jste to ani jeden nezvedal.Nevím proč,ale měla o vás strašný strach,bála se jestli se s váma něco nestalo.Já jsme jí strašnou dobu nemohla uklidnit.Pak si vzala prášky na uklidnění a šla si lehnou.
Pay: Ale my jsme neměli čas
Ty: To už můj problém není! Ono je totiž strašně namáhavé napsat aspoň SMSku,že?
Nick: Hele,ale my...
Ty: Mně je úplně jedno kde jste byly,kvůli vám se moje sestra na prášky!A nechci vás už tady vidět!
Třískla jsi dveřmi a šla si sednout na gauč.Byla jsi na ně strašně naštvaná.Chvíli jsi přemýšlela a pak ti někdo napsala.Koukla ses kdo ti píše.Byl to Chase.(tvoje myšlenky=t/m)
T/m : Co?Chase? Proč mi píše Chase?
*chat*
Chase: Ahoj t/j chtěl jsem se jen zeptat jestli je všechno v pohodě?
Ty: Jo proč se ptáš?
Chase: No viděl jsme jak jsi řvala na Nicka s Paytonem tak jsem se zeptal.
Ty: Hele víš co,přijďte k nám
Chase: Ok
*konec chatu*Další díl bude ještě možná dneska❤️
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...