* 10:46*
Ráno ses probudila strašně pozdě.Rychle ses nasnídala,oblékla a šla k Paytonovi.Když jsi přišla k jeho domů všimla sis,že tam nestojí jenom jeho auto,ale ještě dvě další.Zaklepala jsi a otevřel ti nějaký kluk.Ty jsi ho neznala ale chodí s tebou do třídy.
On: Uuu koho to tu máme?
Ty: Eeeee tak já příjdu jindy
Ze dveří vychází Payton a říka.
Pay: T/j počkej,pojď dál.
Když jsi vešla domů tak tam byl ještě jeden kluk.Tak ze třídy.
Pay: T/j to je Josh a Jaden a kluci to je T/j
Ty ses jim usmála a oni tobě taky.Všichni jste si povídali asi okolo hodiny.Potom Paytonovi někdo zavolal a on odešel ven.
Josh: Hele T/j my dneska jedeme k moři se vykoupat tak ber svojí sestru a pojďte s náma.
Ty: No já...já nevím
Jaden: Prosím tě Payton se nic nedozví.Taky chodí s jinýma holkama ven a ty o to ani nevíš.
Ty: Co!?
Zvedla ses a vyšla jsi ven.Tam jsi narazila na Paytona.
Pay: Ty už jdeš?
Ty: Jo už jdu!
Pay: Děje se něco?
Ty: Ano a jestli tě zajímá co tak se zeptej svých kamarádů!
A odešla jsi.
- U Paytona -
Payton vešel domů a zeptal se kluků.
Pay: Co jste jí řekly?
Josh: Nic takového jsme jí neřekly
Pay: A proč teda odešla?
Jaden: Odkud my máme vědět proč odešla.
- U tebe -
Po cestě domů jsi přemýšlela o tom co ti řekl Jaden.Potom ses rozhodla,že napíšeš Joshovi.
*chat*
Ty: Ahoj tady T/j my teda s Charli pojedeme.
Josh: Supr tak v 14:30 na vás počkáme u školy.
Ty: Oka tak zatím😉
Josh: Zatím😊
*konec chatu*
Když jsi přišla domů tak k tobě hned přiběhla Charli.
Charli: Tak co
Ty: Nic
Charli: Jak zase nic?
Ty: Když jsme tam přišla tak on tam měl kamarády takže jsme si s ním nemohla promluvit.Ale zůstala jsme tam a povídali jsme si všichni.A potom my kluci nabídli,že dneska jedou k moři jestli nechceme s nima a já jsme souhlasila.Takže si běž balit věci a za chvíli jedeme.
Charli: Dobře,ale co jsou to za kluci?
Ty: Jaden a Josh
Charli: Oni? Však se s Paytonem nebaví?
Ty: To je jedno,běž si balit věci pomalu už půjdem.
Charli: Dobře
Každá jste šla k sobě do pokoje s začaly jste si balit věci. Ty sis dlouho nemohla vybrat jaké si vezmeš plavky.Tak jsi poslala fotky Nesse a zeptala ses jí.A ta ti pomohla si vybrat.(Fotky kdyby někdo nevěděl jak vypadá Jaden a Josh)
Jaden⬆️🍭
Josh⬆️🙈
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...