34

1.4K 48 0
                                    

Ty se na ně nachápavě podívala a zeptala se.
Ty: Co je?
Charli: No víš...
Chase: Avani je jeho bývalá...
Ty: Co...
Jak to Chase řekl tak ti hned začaly téct slzy.
Charli: Ne T/j prosím neplakej.
Charli a Chase si sedli vedle tebe a začali tě utěšovat.Zbytek dne jsi proseděla doma a přemýšlela jsi o Avani a Paytonovi.
T/m: Jak mi to mohl udělat?Nebo to není to co si myslím.
Rozhodla ses,že mu zavoláš.Volala jsi mu několik krát.Ale on ti to nezvedal.Potom jsi mu zavolala ještě jednou a on to zvedl.
Pay: Hele t/j nevolej mi teď nemám čas!
Ty: Řekneš mi třeba co se vůbec děje?
Ale odpovědi ses nedočkala,Payton to típl.Ty jsi odhodila mobil a začala jsi brečet.Charli uslyšela jak brečíš a přišla k tobě do pokoje.
Ty: Víš co! On mi řekl ať mu nevolám!
Charli: T/j prosím neplakej,všechno bude v pohodě.Já si myslím,že to není ono co si myslíš a všechno bude v pohodě.Běž radši spát,zítra je pondělí a jdeme do školy.
Ty ses na ní smutně podívala.
Ty: Co když máš pravdu...nebo co když ne! Co když mě teď podvádí s Avani
Charli: Jsem si jistá,že to tak není.A teď už jdi spát.
Ty: Dobře,dobrou noc.
Charli: Dobrou
A odešla do svého pokoje ty sis vzala mobil a napsala ji Nesse.
*Chat*
Ty: Ahoj,spíš?
N: Ne,děje se něco?
Ty: No já nevím...
N: Co je t/j ?
(Ty jsi sí to celé napsala)
N: T/j jestli tě doopravdy má rád tak tě nepodvede a jak ho znám tak on takovej není.Mám pocit,že asi je to něco hodně důležitého a zatím ti to nemůže.
Ty: A jak s tím může být spojená Avani?
N: To fakt nevím,ale jsme si jistá,že tě s ní nepodvádí.Že Payton by tohle neudělal sice Avani je taková,že klidně jo,ale on ne.
Ty: Děkuji ti za pod poru❤️
N: T/j nemáš zač,já ti vždy pomůžu když bude třeba💕Zítra ráno se pro tebe stavím.Tak dobrou❤️
Ty: Dobrou a ještě jednou děkuji❤️
*konec chatu*

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat