48

1.1K 50 1
                                    

Přišla jsi do parku a vidíš Joe,ale nebyl sám.Z dálky jsi nemohla poznat kdo to je.Když jsi přišla trochu blíž tak vidíš.

T/m: Nick!?

Přišla jsi k nim a trochu nechápavě ses na ně podívala.Joe se pousmál a zvedl se.

Joe: Já jsme věděl,že příjdeš)
Ty: No dobře co potřebujete? Nemám zas tak tolik času.Nevím kdy se vrátí Payton.
Nick: No to moc brzy nebude)

Ty ses na něj vyděšeně podívala.

Ty: Co? Co jste mu udělali.
Nick: V klidu my jsme mu nic neudělali.Jenom trochu zabavili)

Po tom co řekl Nick jsi byla vyděšená.Něměla jsi ponětí co po tobě chcou a necítila ses úplně bezbečně.

Joe: Pojď za náma

Oba dva se zvedli a šly pryč.Ty jsi jenom stála.

Joe: Jdeš?
Ty: Já...
Nick: Prosím tě pojď!

Nic jsi neřekla a šla za nima.Oni přišli k nějakýmu autu a nesedli do něj.Ty jsi moc nechtěla s nima někam jet.

Joe: T/j pohni nemáme na tebe tolik času!
Ty: Tak proč jste mě vůbec zvali? Já nechci s váma nikam jet!

Joe vystoupil z auta a řekl.

Joe: Jestli ti záleží na Charli,Paytonovi,Addison,Chaseovi,Nesse a dalších tak si laskavě sedni do toho auta.

To co ti řekl tě vyděsilo ještě víc.Mechtěla jsi o nikoho přijít.

Ty: Dobře.

Otevřela jsi dveře a sedla sis do auta.Celou cestu jste mlčeli.Přemýslela jsi kde je teď Payton.Po tom co řekl Nick jsi měla o něj strach.

Ty: Kde je Payton?

Oni se jenom pousmáli.

Ty: Kde je!?
Nick: Uklidni se je v pohodě.

Ty jsi otočila hlavu a koukala ses z okna.

T/m: Neměla jsme nikam chodit! Proč jsme tak blbá!? Proč!? A co teď se mnou bude? Chtějí mě zabít? Proč mě vůbec potřebujou?

Strašně ses bála.Jeli jste asi 8minut a potom jste vyjely ze města.

Ty: Hej co? Kam to jedeme?

Ale nikdo ti nic neodpověděl.

Ty: Haló slyšíte mě!?

Joe se otočil k tobě a řekl.

Joe: Skla-pni
Ty: Cože!?
Joe: Prosím tě v klidu.
Ty: Vážně!? V klidu !? Děláš si srandu!? Jak mám být v klidu jestli mě vezete někam ani nevím kam.Nemůžu být v klidu když ani nevím co potřebujet!? Co když mě chcete zabít? Nevím co máte v hlavě!? Ještě mi vyhrozujete,že něco uděláte mým kamarádům.Vážne!? A to mám být v klidu.

Nick prudce zastavil auto a řekl ti.

Nick: Můžeš držet hubu! My tě nechceme zabít ani nijak ublížit.Ani tobě ani tvým kamarádům.Potřebujeme jenom tvojí pomoc.

Podívala ses na něj vyděšenýma očima.

Nick: Nekoukej na mě tak. A nemusíš se bát.

Trochu tě ty jeho slova uklidnily,ale stejně jsi byla ještě trochu vyděšená.

V okně vydíš jak jedete do nějakého lesa.Začala ses ještě víc bát a mnohem častěji dýchat.Kluci si toho všimli a Joe se otočil k tobě.

Joe: T/j v klidu. My ti nic neuděláme.

Zase ses trochu uklidnila,ale děsilo tě trochu to jejich chování.Před tím byli takový "zlý" a protivný a teď najednou se tě snaží uklidnit.Asi ještě pět minut jste jeli v lese a potom Nick zastavil auto.Ty ses koukla z okna a vidíš...

Nevím co mě donutilo to napsat zrovna takhle,ale mě se to líbí🔥Doufám,že vám taky.Už to mám vymyšlený co bude dál a máte se na co těšit👻

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat