Otevřela jsi dveře a stál tak Payton.
Ty: Co tady děláš?
Pay: Co tady děláš ty?! Nemáš být ve škole?
Ty jsi sklopila hlavu a mlčela jsi.Payton si všiml,že máš furt trochu oteklé oči a zeptal se tě co se stalo a proč jsi brečela.
Ty: Nic se nestalo a já jsme nebrečela
Pay: Ty si myslíš,že to nevidím?
Ty: No dobrý nebudeme to řešit a můžeš jím domu!
Chtěla jsi už zavřít dveře,ale Payton tam dal nohu.
Ty: Co děláš!?
Pay: Nikam nepůjdu dokud mi neřekneš co se stalo.
Už ti to lezlo na nervy tak jsi mu řekla.
Ty: Proč se najednou takhle o mě zajímáš!? První den ve škole jsi byl protivný jak něco.A teď tě najednou zajímá co se mi stalo?Co je ti vůbec do toho a poroč bych měla TOBĚ něco říkat!
Paytona to zarazilo,ale odpověděl ti.
Pay: Třeba protože ti nikdo jiný nepomůže! Nikoho tady neznáš a jak vidím ani nemáš touhu poznat.A tvoje sestra chodí s Nickem,který se ti líbí.Myslíš,že ona ti nějak pomůže a že s ním přestane chodit jenom kvůli tomu,že se líbí tobě.Hmm!
Ty: Co...oni jsou...spolu?
Pay: No dneska přišli spolu do školy za ruce.
Tebe to hodně zarazilo a nevěděla jsi co na to říct.
Pay: Hej jsi v pohodě?
Ty jsi zamávala hlavou,že ne.Už jsi měla slzy v očích.Payton tě obejmul a tiše řekl.
Pay: Bude to dobrý a věř mi,že zrovna Nick nestojí o tvoje slzy.
Ty ses na něj podívala a usmála ses.
Ty: Děkuji
A přitulila ses k němu blíž.Pak jsi mu řekla jestli nechce jít do vnitř,Payton souhlasil.Byl u vás doma až do večera a tu celou dobu jste koukali na film,povídali si,dělali blbosti.Pay už se pomalu chystal odcházet a v tu chvíli domu vchází....Doufám,že se vám tenhle díl líbil a další bude dneska,ale trochu později🌸Taky mi můžete psát vaše nápady nebo o čem by jste rádi četli💫❤️
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...