55

1.1K 43 3
                                    

Chtěla bych vám strašně moc poděkovat🙈Poslední dobou je tady strašně moc velká aktivita😊Děkuji vám moc a mám vás strašně všechny ráda❤️

Ty: Pay...otevři prosím

Nikdo ti neodpovídal.Sedla sis a opřela se zády o dveře.

Ty: Víš máš pravdu.Mohla bych si konečně uvědomit co pro mě znamenáš.Nevím co to se mnou je.A proč se tak zajímám úplně o cizího člověka.Nevím...Jestli mě slyšíš tak...Pay mám tě strašně moc ráda.Udělal jsi pro mě toho moc.A opravdu si toho vážím.Jenom...nezlob se,ale musím zjistit co se stalo Jackovi,protože furt mi nějaké to nebezpečí hrozí.Takže se na mě prosím nezlob.Slibuju,že až to všechno zařídím tak bude všechno zase jak předtím.

Payton ti nic neodpovídal.Zvedla ses.

Ty: Dobrou...

A odešla jsi do vedlejšího pokoje.Převlékla ses a lehla sis.Ani sama jsi nečekala,že usneš tak rychle.Ráno ses probudila kvůli nějakému rámusu.Zvedla ses a šla jsi dolů.Na schodech ses srazila s Paytonem.

Pay: Na stole máš snídani.

Obešel tě a šel zpátky do pokoje.Nasnídala ses a jdeš po schodech zpátky do svého pokoje.Procházíš kolem dveří Paytona.Smutně ses na ně koukla.Zaklepala jsi a otevřela dveře.

Ty: Pay nezlob se na mě prosím.Promiň mi to.Vím co jsme udělala a jak tě to trápí,ale mě to trápí taky.Nemůžu takhle.Jsme v jednom domě a děláme jako kdyby jsme se neznali.

Když jsi to říkala tak ti tekly slzy.Payton se zvedl a přišel k tobě.

Ty: Promiň mi to prosím...

Payton tě obejmul.Stáli jste takhle asi 5minut.Potom jsi zvedla hlavu a řekla.

Ty: To znamená,že jsi mi to odpustil?
Pay: Ano

Ty ses usmála a obejmula jsi ho silněji.

Pay: Ale slib mi,že už mi nikdy nebudeš lhát.

Ty ses podívala na něj.Uvědomivala sis jakou chybu jsi udělala předtím.A nechceš aby se on a ty zase trápili kvůli takové blbosti.

Ty: Slibuji ... ale ...
Pay: ?
Ty: Můžu si teda promluvit s Jackem?
Pay: T/j ...
Ty: Prosím...
Pay: Dobře
Ty: Děkuji moc)

A dal jsi mu pusu.

Pay: Už by jsme měli jít do školy.
Ty: Jo vlastně

Rychle jste se oblékli a šli do školy,ale přišli jste trochu pozdě.Měli jste štěstí,že učitelka ještě nebyla ve třídě.

Charli: Kde jste se vy dva courali?
Pay: Jsme zaspali
Chase: Co jste takovýho včera dělali,že jste dneska zaspali.

Žduchla jsi do Chase loktem.Všichni jste se zasmáli.Potom přišla učitelka.Začala hodina.Rozhlédla ses po třídě,ale Jacka jsi nikde neviděla.

Uč: Budeme dodělávat ty vaše projekty.

Vzala sis papír a šla si sednout na místo.Jack ve škole nebyl takže jsi ti dělala sama.Hodina utekla celkem rychle.S Paytonem jste šli na chodbu.

Pay: Co je s tebou?
Ty: Jak divně by to neznělo,ale mám nějaký divný pocit kvůli tomu,že tu není Jack.

Potom k vám přiběhla Nessa.

Ness: T/j!
Ty: Co se stalo?
Ness: Jack... (byla udýchaná)
Ty: Co s ním.
Ness: Je v nemocnici.
Pay: V nemocnici!?
Ty: Co se stalo?
Ness: Nevím co,ale je prej ve špatném stavu.
Ty: Od kud to víš?
Ness: Mamka pracuje v nemocnici.

Koukla ses Paytona.

Ty: Musíme tam jet!
Pay: Dobře
Ness: Jedu s váma
Pay: Ale čím pojedeme? Nemám tady auto.
Ty: Ty běž pro auto a my s Nessou do obchodu
Pay: Oka

Payton šel pro auto a vy do obchodů.S Nessou jste koupili ovoce a něco sladkého.Payton už na vás čekal před obchodem.Nasedli jste a jeli do nemocnice.

Už to mám vymyšlený dál🙈 Takže se máte na co těšit😋

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat