28

1.5K 48 3
                                    

Vybrala sis jednoduché dvojdílné černé plavky.Oblékla sis je doma a na to sis vzala oblečení.S sebou sis vzala ručník a ještě pár věci.Potom jsi sešla dolů,sedla sis na gauč a byla jsi na mobile a čekala na Charli.Když už Charli byla hotová tak jste se obuly a šly ke škole.U školy už na vás čekali kluci.Nasedly jste do auta a vyrazily.Jely jste celkem dlouho.
Ty: Proč jedeme tak dlouho,však pláž je pár minut od školy?
Josh: V klidu,my známe jedno super místo,které je trochu dál.
Ty: Aha...
Po cestě jste si povídali.A kluci byli strašně hodní.Ale tebe stejně něco trochu znervózňovalo.Z jedné strany se nemusíš bát,protože jsi s Charli,ale stejně jsi z toho měla  trochu divný pocit.Už jste přijeli a vystoupili z auta,když ses rozhlédla po okolí tak jsi neměla slov.Bylo to úplně nádherné místo.
Ty: Wow nemyslela jsme si že pláž může být tak nádherná.
Charli: Tady je to fakt strašně pěkný.
Josh: Nepůjdeme už do vody?
Ty: Jo počkej my si uděláme pár fotek a hned příjdeme.
Byly tam totiž velké palmy,strašně moc pěkných kytek.Opravdu to tam bylo krásný.Charli ti udělala pár fotek a ty jí taky.Potom jste šly za klukama na pláž.Sundaly jste si oblečení a běžely do vody.Hodně jste se smáli a ty sis to opravdu užívala.Potom jste se chvíli s Charli opalovaly,ale jenom chvíli,protože vás kluci zase zatáhli do vody.Jaden potom natočil IGS jak Charli,ty a Josh děláte blbosti ve vodě.
- U Paytona-
Payton byl celou dobu doma a koukal na seriály,pak když už ho to přestalo bavit tak si vzal mobil a koukal se na IG.Projížděl fotky a storýčka.A teď vidí,že u Jadena na IGS jsi ty,Josh a Charli.Paytona to trochu naštvalo a poslal to Nickovi.
*Jejich chat*
Pay: Vypadá to,že si to ta tvoje užívá
Nick: Co...co oni dvě tam dělají s nima?
Pay: Užívají
Nick: Řekal ti o tom něco T/j mně totiž Charli nic neříkala,že někam pojede.
Pay: Hele já vím kde to je tak ber auto a jedeme tam.Ale honem!
Nick: Už jedu.
*konec chatu*

Další díl dneska,ale později😋❤️

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat