Celý večer si proležela v posteli na mobile.Už bylo pozdě a Charli furt nikde.Volala jsi jí několik krát,ale ona ti to nezvedala.A pak ti docvaklo.Co když Charli je ta holka co byla venku si Nickem,ale doufala jsi,že to není ona.Šla jsi dolu do kuchyně si vzít něco dobrého,protože jsi měla hlad.Vzala sis jídlo,sedla na gauč a pustila televizi.Asi po 10minutách co tam sedíš někdo přišel domu.Byla to Charli.Zvedla ses a šla si k ní.Obejmula jsi jí a všimla sis,že není sama.Byl s ní Nick.
Ty: Je... ahoj
N: Ahoj t/j :)
Ch: Vidím,že se už znáte,tak vás už asi nemusím seznamovat
Ty: Ne nemusíš...a.....já...... já půjdu asi k sobě do pokoje.....aby jste tu mohli být.... a v ...... v klidu......spolu
Ch: T/j děje se něco?
Ty: Ne všechno je v pohodě.
A utekla jsi k sobě do pokoje.Lehla sis na postel a začala jsi brečet.V hlavě se ti furt točily různé myšlenky.Nick,Charli,Payton,... .Potom jsi usla a ráno ses probudila s oteklíma očima.Koukla ses do zrcadla a řekla sis,že dneska do školy nepůjdeš.No a do pokoje vchází Nick a povídá.
N: Dobré ráno t/j , já vás s Charli odvezu do školy...počkat,ty jsi brečela?
Ty: Ne nebrečela,tady máš svojí bundu a do školy zvládnu dojít sama!
Nick na to nic neřekla a odešel z tvýho pokoje.Ty sis lehla do postele,zapla sis notebook a koukala ses na film.Bylo 10:40 a někdo klepe na dveře.Ty sis říkala kdo to může být,tak ses zvedla a šla jsi otevřít.Otevřela jsi dveře a tam stál(a)...Já se vám strašně moc moc omlouvám,že ty díly nevychází v čas a pokusím se to napravit😉❤️.
Další díl 8.4.(zítra) okolo 19:00🦋
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...