Prudce jsi otevřela a vidíš.Vidíš jak Pay sedí na posteli s Faith.Když jsi uviděla Faith tak jako by ti spadl kámen ze srdce.Zakryla sis obličej rukama a klekla sis a začala jsi brečet.Payton a Faith se zvedli a šli k tobě.
Pay: T/j co se stalo.
Ty: Víš jak jsme se lekla!?
Pay: Čeho?
Ty: Že máš tady nějakou k*ávu!
Pay: T/j to bych ti nikdy neudělal.A obejmul tě.Po chvíli ses uklidnila.
Ty: Ahoj Faith)
F: Ahoj...)
Ty: Nedokážeš si představit jak jsme byla ráda,že jsi to ty).
F: T/j)
Ty: Ale lekla jsme se fakt moc.Vem si,že já jsme prostě přišla domů a na chodbě jsou nějaké dámské boty.V kuchyni dva hrnečky a na gauči Paytonovi triko.Počkat... co tam dělá tvoje triko?
Pay: Chtěl jsem hi dát do prádla,ale jak si ještě nedal)Šli jste dolů a povídali jste si.Pak ti zavolal Josh.Payton si všiml kdo ti volal.
*zorhovor*
Ty: No?
J: Tak co jedete teda?
Ty: Ježíš já jsme úplně zapoměla... počkej minutku.Zavolám ti zpátky.
*konec*F: Hele já už pojedu.
Pay: Já tě odvezu
F: Ne dobrý já půjdu ještě ke kamarádceVyprovodili jste Faith a Pay se tě zeptal.
Pay: Proč ti volal Josh?
Ty: Jo... Ještě ve škole se mě ptal jestli nechceme jet s nima k moři se vykoupat... a...
Pay: A ty se mě chceš zeptat jestli můžeš!?
Ty: Ne! Chce se tě zeptat jestli teda pojedeME?
Pay: Jako my?
Ty: No?
Pay: Oni chtějí aby jsme spolu s nima šli k moři
Ty: Jako chtěli abych šla já a Nessa,ale já jsme jim řekla,že půjdu jedině s tebou.No a teď mi volal jestli teda jedeme.
Pay: Ok můžeme...
Ty: Dobře tak já mu zavolám.*rozhovor*
Ty: Josh?
J: Hm?
Ty: My teda jedeme.
J: Ok.Nessa taky
Ty: Jo ta pojede s náma.
J: Dobře.Tam kde jsme byli minule Ok?
Ty: Dobře. Tak čau
J: Ahoj
*konec*S Paytonem jste se šli chystat.Vybírala sis plavky.
Pay: Jaký si vezmeš?
Ty: Nevím ale asi tyhleA ukázala jsi mu plavky.
Pay: Ne
Ty:Co?
Pay: Tyhle plavky si brát nebudeš
Ty: Proč? Tobě se nelíbí?
Pay: Líbí a myslím si,že se budou líbit ne jen mě.
Ty: ?
Pay: Jsou moc odhalený.Nechci aby na tebe koukali ostatní kluci.Ty ses pousmála.
Ty: Dobře vezmu si jiný)
Vybrala sis jiný a šla ses převléct do koupelny.Převlékla ses a šla jsi zpátky.
Pay: Wow
Ty: Nekoukej takPayton přišel k tobě a obejmul tě ze zadu.
Pay: Jsi moje takže se můžu koukat jak moc budu chtít)
Ty: No dobře,ale už budeme muset jít.Oblékla sis kraťase a triko.A šli jste do auta.Po cestě jste se stavili pro Nessu a potom jeli na to míst.
To je celkem pěkná část.Mně se líbí🥰 Kdo se ještě nekoukl tak TikTok tak se určitě koukněte🙂 @_pov.pay.coco
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...