*9:26*
Ráno ses probudila u sebe v pokoji v posteli.Sedla sis a z lehká sis protřela oči.Pak sis všimla,že na zemi spí Payton.
Ty: Co tady děláš!?
Pay: Můžeš tak neřvat,já ještě spím.
Ty ses zvedla a opatrně jsi ho obešla.Vzala sis věci na převlečení a šla jsi do koupelny.Tam sis udělala všechnu ranní hygienu převlékla ses do tepláků a volného trička a udělala si drdol.Když jsi vyšla Payton furt spal.Tak sis vzala mobil a šla dolů.Na schodech jsi potkala Chase.
Ty: A co tu děláš ty?
Chase: A ty máš nějaký problém?
Ty: Ne?
Chase: Tak vidíš
Obešel tě a šle nahoru.Ty jsi sešla do kuchyně a vzala sis yogurt z lednice.Sadla sis na gauč a pustila jsi telku.Po chvíli slyšíš jak někdo jde dolu po schodech.Když ses otočila tak jsi vydělá ospalého Paytona jak jde dolů po schodech.
Ty: Dobré ráno
Pay: Dobré:)
Sešel ze schodů a sedl si vedle tebe.
Pay: Co bude k snídani)?
Ty: Nic
Pay: Jak nic já mám hlad
Ty: Tak si vem něco v ledničce
Pay: Ale já mám chuť na lívance
Ty: Máš blbí
A usmála ses na ně.On se zvedla a šel k lednici.A někdo zavolal Paytonovi na mobil.Když ses koukla na displej bylo tam "Avani".Payton vzal rychle mobil a odešel do jiného pokoje.(tvoje myšlenky = t/m)
T/m: Avani? Proč mu volá Avani?
Potom Payton přišel k tobě a řekl.
Pay: Hele T/j já musím nutně jít.
Ty: Kam?
Pay: Já ti to pak řeknu...
Payton už vycházel ven a ani ti neřekl ahoj.Ty jsi seděla na gauči a přemýšlela.
T/m: Kam musel tak nutně jet?A proč mi to nemůžu říct? Co když jel k Avani? Ne T/j nemohl jet k Avani! A co když...?
Tvoje myšlenky přerušila Charli a Chase.
Charli: T/j dobré ráno,a kde je Payton.
Ty: On někam jel
Chase: A kam?
Ty: Neví zavolala mu Avani a on se hnedka sbalil a odešel.A když jsme se zeptala kam jde tak řekla,že mi to řekne potom.
Charli se divně podívala na Chase a on na ní.Nevím kdy bude další díl,pokusím se ještě dneska,ale nic neslibuju🙃Mám totiž do zítra moc úkolu takže tak...
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...