42

1.3K 55 2
                                    

Ty: Nechceš mi něco říct.
Pay: Víš ve svém životě jsem opravdu miloval jen tři holky. Emmu, Avani a tebe. Asi 9 měsíců zpátky jsme chodil s Emmou.Já jsme jí opravdu strašně moc miloval a ona mě taky a bylo všechno v pohodě,ale... Její bratr.My jsme se s ním navzájem nesnášeli a potom jseme se s ním a ještě nějakýma klukama vsadili.A já jsme prohrál.Dostal jsme za úkol se s ní rozeljít.Já jsme jim hned řekl,že to dělat nebudu,ale oni pak začali vyhrožovat,že si najdou mojí sestru a něco jí udělají.Tak jsme se s ní rozešel.Ani já ani ona jsme to nechtěli.Ona se hodně trápila a po dvou dnech co jsme se rozešli tak zpáchala sebevraždu.Když jsem se to dozvěděl tak jsme spadl úplně na dno.Celkem dost mi pomohla Addison.A právě díky Addison jsem se začal bavit s Avani.A já jsem se zase zamiloval.Myslel jsem si,že je hodná,milá holka,ale nebyla.Když jsme teprve začali spolu chodit tak každou noc byla někde pryč.Ráno přicházela domů a říkala,že byla u kamarádky.A já jsme jí to věřil.Potom když mi Addison všechno řekla tak jsem byl prostě v šoku jaká je doopravdy.Štětka která mění kluky jako ponožky.Každou noc spí s jiným.Jako je to fakt hrozný.A od té doby jsme se strašně změnil.Přestal jsme se bavit s Addison.Byl jsme v jedné celkem špatné partě.A ta mě změnila ještě víc.Proto když jsme se teprve potkali tak jsem by takovej...zlej.Ale díky tobě jsme teď opravdu šťastný.Ty ses mi zalíbilo hned z prvního pohledu.A ani nevíš jak jsme neskutečně rád,že jsme té potkal.Ty jsi udělala ze mě do opravdu šťastného člověka.A nechci tě ztratit tak jak jsme ztratil Emmu.Takže promiň jestli na tebe budu někdy zlej nebo moc žárlivej.Všechno jen proto,že o tebe nechci přijít.Protože tě miluju T/j.
Ty se slzami na očích koukla na Paytona.
Ty: Já tebe taky
A ze všech sil jsi jo obejmula.
Ty: Jsme ráda,že se mi takhle svěřit.Chápu jak je to pro tebe těžké,ale já jsme tady pro tebe a vždy budu.
Zvedla jsi hlavu a políbila ho.Váš polibek přerušil zvonek.
Pay: Bože...
Zvedl se a šel otevřít.Otevřel dveře a tam.Tam nikdo není.
Pay: Wtf!?
Ty: Co je?
Pay: Tam nikdo není.
Ty: Aha...divný
Payton se vrátil k tobě a spolu jste se koukali na film.Bylo už pozdě a ty jsi byla strašně unavená.
Ty: Pay nepůjdeme si už lehnout?
Pay: Jestli chceš.
Oba jste se zvedli a šli nahorů.Ty ses v pokoji převlékala tak ses koukla ven z okna a tam prší a je bouřka.Ty ses bála bouřky.Tak jsi šla k Paytonovi.
Pay: Děje se něco?
Ty: No já jenom...
Zrovna zahřmělo a ty ses lekla.
Pay: Už vím v čem je problém)
Payton se posunul a ty ses lehla vedle něho.
Pay: Od kdy se tak bojíš bouřky?
Ty: Já...já nevím
Payton tě obejmul a ty ses přitulila k němu a tekhle jsi i usla.Ráno jste se zbudili kvůli tomu,že Paytonovi někdo volal.
Pay: Bože proč tak brzy...podáš mi prosím telefon?
Ty: Jo určitě
Ty ses naklonila pro mobil.
Pay: Kdo volá?
Ty: Doktor
Pay: Co doktor!? Dej mi to!
Payton zvedl mobil.Ty jsi jen seděla a čekala.Pay domluvil.
Ty: Co se stalo?
Pay: Faith už je dobře takže si pro ní můžu dojít.Chceš taky?
Ty: Promiň já bych moc ráda,ale musím do školy.Poslední dobou jsem byla často za školou.A mám hodně zameškaných hodin.
Pay: Dobře tak já tě odvezu do školy a pak pojedu za Faith.
Ty: Ok
Ty jsi šla do svého pokoje se nachystat.Když jsi byla hotová Payton už na tebe čekal v autě.Nasedla jsi do auta a Pay tě odvezl do školy.Vysadil tě u školy a ty jsi šla do třídy.

Dneska budou ještě 2-3 díly. Tak můžete zanechat vote a nějaký pěkný koment,prozože mě to fakt potěší❤️💕

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat