Narazila jsi do nějakého kluka.
Ty: Ježíš promiň já jsem nechtěla
On: V pohodě...jeee to jsi ty já jsme ti říkal,že se ještě potkáme princezno ;)
Ty ses jenom stydlivě usmála.
On: Já jsme Chase,ty?
Ty: T/j
Chas: Super t/j jaké máš na večer plány
Ty: Ještě nevím
Chas: Oka tak tady máš moje číslo když tak zavole
A dal to papírek kdy bylo napsané jeho číslo.
Zazvonilo a ze třídy vychází Payton a Chase v tu chvíli odešel.Chtěl ti něco říct,ale všimla si Chase a papírku s čísle v tvé ruce.Tak se otočil a už odcházel.
Ty: Hej počkej,chtěl jsi něco?
Pay: Ne už ne vidím,že máš jiné plány na večer.
Ty: Co...co ti je?
Pay: Nic mi není
Ty: Ty...žárlíš?
Pay: Jo...žárlim!
Ty: Promiň ale...
Payton se je otočil a odešel.Chvíly jsi stála na místě,ale pak za tebou doběhla Addison.
Add: Hele brouku...teda doufám,že ti nevadí když ti říkám brouku?
Ty: Ne nevadí...(řekla jsi to smutně)
Add: Dobře tak dneska u sebe doma pořádám večírek,jen s holkama takže doraž:)
Ty: Jo já příjdu(řekla jsi zas smutně)
Add: Oka adresu ti pošlu SMS a nebuď smutná.
Ještě chvíly jsi jen stála a pak ses rozhodla,že musíš jít najít Paytona.Lítala jsi po celé škole a nikde jsi ho nemohla najít.Když jsi byla na druhém patře tak jsi viděla z okna jak odchází ze školy.Tak jsi rychle běžela ze schodů dolů a pak ven.Když si ho doběhla už byl celkem daleko od školy.
Ty: Pay počkej(udýchaným hlasem)
On se otočil.
Pay: Ty jsi mi řekla Pay?
Ty: No řekla,ale to není hlavní.Chtěla jsme ti říct,že s Chasem žádné plány nemám.On mi dal jen svoje číslo.Takže nemáš důvod žárlit.
A obejmula jsi ho.On tě obejmul taky.
Pay: Nechceš zajít dneska někam?
Ty: Promiň já jdu dneska k Addison a asi se budu muset vrátit ke škole a počkat na Nessu.Ale určitě ti ještě napíšu.😊
Dala jsi mu pusu na tvář a utekla zpátky ke škole.Před školou jsi počkala na Nessu a spolu jste šly k tobě domů se chystat na večírek.(Kdyby někdo nevěděl jak vypadá Chase)
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...