57

1.1K 42 2
                                    

Ř: Jestli je to pravda tak vy holky můžete jít a ty Paytone tady zůstaň.
Ty: Pay...
Pay: Běžte.

S Nessou jste se zvedli a šli ven.Payton tam zůstal.Sedli jste si na židle před dveřmi a čekali na něj.Byla jsi smutná.Cítila ses jakoby za to všechno můžeš ty.Asi po pěti minutách se otevírají dveře a z nich vychází Payton.Ty ses rychle zvedla a šla k němu.

Ty: Tak co...?
Pay: Na tři dny jsem odstraňen od výuky.
Ty: Pay...promiň.Je to kvůli mně.Já jsme chtěla jet za Jackem.Promiň.

Měla jsi slzy na očích.Payton tě obejmul a řekl.

Pay: T/j nebreč.A nemusíš se omlouvat.Já pro tebe udělám co koliv.

Ty ses pousmála a obejmula jsi ho.

Ness: Nechci vás rušit,ale T/j už budeme muset jít.
Ty: Dobře

Paytonovi jsi dala pusu a s Nessou jste šly do třídy.Zrovna byla přestávka a ve třídě moc lidí nebylo.Sedla sis s Nessou za lavici a povídali si.Patom do lavice před váma si sedl Jaden a Josh.Nechápavě ses na něj podívala.

Josh: Hej nechcete s náma a ještě pár lidma jít k moři se vykoupat?

Ty sis vzpoměla co bylo minule když jsi šla s Charli a nima k moři.

Josh: Tak co?
Nessa: Jo můžeme)
Josh: T/j ?
Ty: Ne
Nessa: ?
Jaden: Proč?
Ty: Že by prožívá mám kluka!?
Josh: Ježíš on na nic nepříjde.
Ty: Jako minule? Ne díky
Nessa: Tak ho vem s sebou.
Ty: Tak to možná...)

Jaden a Josh se na sebe podívali.

Josh: Dobře... po škole dej vědět.
Ty: Ok)

Zvedli se a odešli.Zbytek dne se nic moc nedělo.

Jdete s Nessou domů.Kousek jsi jí doprovodila domů a pak jsi šla k Paytonovi.Otevřela jsi dveře a vidíš dámské boty.

T/m: Wtf!?

Šla jsi do obýváku a vidíš na stole dva prázdné hrnečky a na gauči hozené Paytonovo tričko.Začala jsi rychle dýchat a hodně nervovat.Nemohla jsi uvěřit tomu co jsi teď vidíš.Byla jsi jako kdyby zlomená.Nevěděla jsi jestli chceš jít nahoru a kouknout se co tam dělají.Oči se ti naplnili slzami.

Ty: Ne... ne... nemohl... nemohl mi to udělat.Proč... proč já...

Utřela sis slzy a šla jsi potichu po schodech nahoru.Slyšela jsi jak se někdo směje.

Ty: Očividně si to Payton beze mě užívá

Přiblížila ses ke dveřím a prudce jsi je otevřela.

Strašně vám děkuji za 200 vote🙈 jste boží💕 Na TikToku už je první video "trailer" tak se můžete jít mrknout😉

American life✨🇺🇸Kde žijí příběhy. Začni objevovat