*6:56*
Ráno ses probudila,protože ti někdo volala.
" Táta ".
T/m: Co táta?Proč mi volá?
Nevěděla jestli jestli se ti chce s ním mluvit,protože s otcem jste neměli nejlepší vztah.Rozhodla ses,že to teda vezmeš.
*rozhovor*
Ty: Ano
Táta: T/j dneska po škole si pro vás přijedu.
Ty: Co proč?
Táta: Budete s Charli bydlet se mnou a s Mery.
Ty: Co s jakou Mery? Však neuběhl ani rok co zemřela mamka a ty už máš jinou? Ne my nikam nepojedeme!
Táta: Ale musíte
Ty: Proč?
Táta: Protože váš dům už se prodává a už jsou aj zájemci.
Ty: Nevím jak Charli,ale já nikam nepojedu.
Táta: Dobře,ale dneska večer se musíte už odstěhovat.
Ty: Dobře a už mi nevolej!
*konec rozhovoru*
Hned po ránu jsi měla,zkaženou náladu.Vůbec jsi nevěděla kam půjdeš.Payton je někde a ty ani nevíš kde.Nessa bydlí s rodičema a ty jim nechceš překážet.Pak ses zvedla z postele a nachystala ses do školy. V kuchyni sis zase vzala jenom banán a vyšla jsi ven.Venku už na tebe čekala Nessa.Ona si všimla,že se něco děje a zeptala se tě.
N: Co je t/j ? Děje se něco?
Ty: No víš (celé jsi jí to řekla)
N: O můj bože t/j...
A obejmula tě.
N: Určitě to do večera nějak vyřešíme,ale teď se tím prosím netrap.
Vzala tě za ruku a šly jste do školy.Ve škole sis sedla na svoje místo.Po chvíli přišel Chase a Charli.Chase si sedla k tobě a řekl.
Chase: Ahoj t/j Charli mi říkala co vám řekl táta a můžete bydle u mě.
Ty ses otočila na Charli a zeptala ses.
Ty: Ty se taky nechceš stěhovat?
Charli: Jasně,že nechci!Jestě k tomu s jeho novou babou.
Chase: Tak co t/j ?
Ty: Já ti děkuji,ale já nevím co s Paytonem.
Nestihli jste to nějak probrat,protože začala hodina.Všimla sis,že Avani je je škole,ale Payton ne.Měla jsi o něj strach.Hodina utekla rychle,ale ty jsi vůbec neposlouchala a celou dobu jsi přemýšlela.Když zkončila hodina tak jsi šla za Avani.
Ty: Ahoj,hele můžeš mi prosím říct kde je Payton?A proč jsi mu volala?
A: On ti nic neřekl?
Ty: Ne?
A: No já nevím jestli ti to můžu říct.
Ty: Prosím Avani,on mi totiž nebere telefon a neodpovídá na zprávy.Prosím řekni mi kde je.
A: On...on je v nemocnici
Ty: Co?! Proč?! Co se mu stalo?!
A: Jemu se nic nestalo,ale jeho sestře...
Ty: Co se stalo?
A: Já jsme s ní byla venku a my jsme přecházely silnici a s obří rycholstí do nás narazilo auto.Já jsme stihla uhnout,ale ona ne.Teď v těžkém stavu leží v nemocnici.
Ty: Proč...proč mi to Pay nechtěl říct?
A: Nevím asi tě tím nechtěl zatěžovat.Ale dneska mi volal a řekl,že se probrala,ale furt se cítí špatně.
Ty: V jaké je nemocnici?
Avani ti řekla adresu.Ty sis vzala věci a řekla jsi jí.
Ty: Jestli se učitelka bude ptát kde jsem tak jí řekni,že se mi udělalo špatně. Dobře?
A: Jo dobře,ale kam jdeš?
Ty: Já musím,ahoj a díky,že jsi mi to řekla
A:AhojDalší díl někdy dopoledne😉
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...