Spolu s Nessou jste se chystaly k Addison na večírek.Nessa tě pěkně namalovala a pomohla ti vybrat oblečení.A nachystala jste si všechny potřebné věci.Oblékla sis toto.⬇️
Čas se blížil k 18:00 a vy s Nessou jste se chystaly odcházet.Ale v tu chvíli přišel domů Nick.
N: Uu kam se to chystáte?
Ty: Ahoj...my...my...jedeme k Addison.A kde je Charli?
N: Taď jsme jí právě odvezl k Addison
Ty: Ahaaa
Ness: A myslíš,že by jsi nás taky tam odvezl?
Ty jsi žďuchla do Nessa loktem.
Ness: Hej co je?(tichým hlasem)
N: Jo já vás klidně odvezu
Ty: Faaakt
Nessa: Tak to je super
Nasedly jste do auta a Nick vás odvezl k Addison.Nemyslela sis,žeAddison byldí tak daleko.Jely jste totiž okolo 20minut.Když jste už dojely k domu tak jste se rozloučily s Nickem a šly zazvonit.Otevřela vám Mads.
Mads: Jeee ahoj holky konečně jste dorazily:)
Vešly jste do vnitř a bylo to tam strašně velký a pěkný.Ty se rozhlédla a řekla.
Ty: Wow Addison ty má štrašně pěkný dům
Add: Dík brouku;) a pojďte za ostatníma holkama.Byla tam Avani,Riley,Mads,Charli a ještě jedna holka kterou jsi neznala.Ona si tě všimla,zvedla se a šla za tebou.
Ona: Ahoj já jsme Ansley:), ty?
Ty: Ahoj já jsme t/j těší mě:)
Ans: Mě taky:)
S Ansley a s Nessou jste si sedly za ostatníma holkama.Užívala sis to.Holky byly strašně fájn.Povídaly jste si,jedly jste,koupaly,dělaly blbosti. Potom když už bylo pozně tak jste se převlékly do pyžam a udělaly jste si masky na obličej.Natočily jste strašně moc TikToku a nafotily dost fotek.Pak jste všichni vlezli do spacáku a povídaly jste si strašidelné historky.Bylo už pozdě a vy jste musely ještě zítra do školy tak jste šly spát.(Kdyby někdo nevěděl jak vypadá Ansley)
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...