Na začátek bych vám chtěla říct,že už jsme napsala úvod k nové knížce tak se můžete kouknout😉
Ve škole už na tebe skoro nikdo nekoukal a už se to nějak neřešilo to co se stalo.Vešla jsi do třídy a byla poloprázdná.Hodně lidí chybělo třeba jako Charli,Chase,Avani,Addison,Nessa
a hodně dalších lidí.Sedla jsi za svou lavici.Vyndala sis nějaké sešity a do té doby než začala hodina ty jsi byla na mobile.Pak si k tobě přisedl ten kluk.
On: Co,dneska tady nemáš kamarády)
Ty: Bože můžeš mě nechat být!?
On: Nějaká zlá)
Ty: Já nejsem zlá a můžeš si laskavě sednout na své místo!
On: Hm...Ne mně se líbí tady)
Ty: Val na svoje místo jinak...!
On: Jinak co? Zmlátíš mě jak tu holku včera?
Ty: Zklapni! A val!
K tvé lavici přišel Josh.
Josh: Hej tak jí nech Joe...
Joe: O Josh...
Josh: Joe!
Joe: Ano?
Ty sis vzala svoje věci a sedla sis k nějaké holce vedle které bylo místo.Celou hodinu jsi jen seděla a poslouchala co říká učitelka.Někdy když ses koukala do třídy tak sis všimla,že na tebe kouká Joe.Skončila hodina ty sis vzala věci a šla na chodbu.Vzala sis mobil a napsala Paytonovi jestli je všechno v pohodě.
*chat*
Ty: Ahoj tak co sestra?
Pay: Jo dobrý,ale jsme ještě v nemocnici.
Ty: A příjdeš dneska ještě do školy?
Pay: Nevím T/j jak to budu stíhat.
Ty: Aha...
Pay: Děje se něco?
Ty: Ne dobrý...tak pozdravuj sestru,ahoj...
Pay: T/j jestli se něco děje já přijedu.
Ty: Dobrý,já už musí tak pa
Pay: Ahoj
*konec chatu*
Ty jsi chtěla aby Payton přijel,ale bylo mnohem důležitější aby byl s Faith a odvezl jí domu.Celý den za tebou dolejzal Joe a tebe to štvalo.Skončila poslední hodina.Ty sis došla odložit sešity do skříňky a už jsi vycházela ven.A vidíš jak před školou stojí Joe a nejspíš čekal na tebe.Ty ses otočila a chtěla jít zpátky do školy,ale do někoho jsi narazila.Byl to Josh.
Ty: Je promiň...
Josh: Dobrý,a jsi v pohodě?
Ty: No víš...Joe...Strašně mě štve a ještě je někdy strašně divnej.Tak divnej,že mi nahání strach.Máš tady auto?
Josh: Mám
Ty: Myslíš že by jsi mě mohl odvézt domů?
Josh: Jo určitě
Josh šel k autu a ty jsi šla za ním.Snažila ses aby si tě Joe nevšiml.Josh otevřel auto a ty jsi rychle nasedla.
Josh: Ty se ho tak bojíš?
Ty: Ne...jenom nechci aby si mě všiml...
Josh: No dobře tak jedem
Josh tě odvezl domů.Vysadil tě a potom odjel.Ty jsi počkala až odjede a potom šla domů k Paytonovi.Nechtěla jsi totiž aby někdo věděl,že bydlíš u Paytona.Před domem už měl Pay auto.Vešla jsi dovnitř a Pay seděl na gauči.
Ty: Ahoj,jsem doma)
Pay: Čau
Ty: Děje se něco?
Pay: Ne
Ty sis sundala boty a šla jsi k němu.
Ty: Co je?
Pay: Nic!
Ty: Pay...
Pay: Přijel jsem si pro tebe do školy a vidím jak jdeš s Joshem k němu do auta.
Ty: Pay...
Pay: Co!
Ty: Víš jak jsem ti ve škole volala.
Pay: No
Ty: Tak Joe...
Pay: Co ti udělal!
Ty: Nic jenom furt dolejzal...a je strašně divnej a to mě děsí.Nechtěla jsme jít domů sama a nevěděla jsem,že přijedeš...
Pay: ...
Ty: Teď víš proč jsem jela s Joshem.
Payton tě obejmul.
Pay: Promiň
Ty: Však v pohodě)Doufám,že se vám část líbila😊Tak můžete zanechat vote a nějaký pěkný koment💕
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...