Když jste s Paytonem přišli dolu tak Nessa hledala film a na stole bylo plno brambůrek,křupek a sladkostí.
Ty: Nerušíme tě?)
Nessa: Ne jdete zrovna v čas)Přišla jsi k ní a sedla si vedle.
Ty: Tak na co budeme koukat?
Payton: Počkejte ještě má přijít Joe
Nessa: Tak ať si pohne.Už mám chuť na to jídlo
Ty: Hele já taky)Ani ne za 5 minut Joe už byl u vás.Všichni jste si posedali na gauč a začali koukat na film.
Už je 0:34,vy furt koukáte na telku.A najednou ti přišla zpráva,vzala jsi mobil a koukla se a tam...
"Jack"
Rychle jsi tu zprávu rozklikla.
J: Za 5 min v parku u rybníka
Koukla ses na hodiny
T/m: Do p*dele na co se mám vymluvit... Já tam ale musím jít.KURŇA!!!!
Ty: Pay neviděl jsi mojí nabíječku?
Payton: Em ne...
Ty: Asi jsem si jí nechala u tebe v autě.Já si tam pro ní dojdu.
Payton: Dobře...Zvedla ses vzala bundu,klíče a vyběhla ven.Rychlím krokem jsi šla do parku.
Přišla jsi k tomu místu na kterým jste se domluvili,ale Jack nikde.Venku byla velká tma a celkem zima.V dálce jenom svítily lampy které stály v parku.Furt ses koukala po stranám.Pořád jsi slyšela nějaké zvuky a připadala sis jako kdyby jsi tam nebyla sama.Najednou tě někdo chytil za pusu a zatáhl do keře.Ty ses kroutila a snažila ses křičet.
?: Dobrý v klidu nemusíš řvát
Ty: Jakc? Tak jsi debil!? Co děláš?
Jack: Promiň
Ty: Proč jsi mě zatáhl do keře?
Jack: Protože mě teď po celém městě hledá policie.Jestli mě najdou tak mě zavřou.Zavřou na doživotí.
Ty: Na doživotí?
Jack: Víš kolik mám na svědomí krádeží a vražd?
Ty: Nevím...
Jack: Hodně T/j... a teď jediné co mi zbývá tak jet pryč.
Ty: Kam pryč?
Jack: Daleko,hodně daleko.Tam kde mě nikdo nebude znát a ani hledat.
Ty: Ne nemůžeš odjet
Jack: Mně nic jiného T/j nezbývá! Buď mě zavřou a zbytek svého života ztrávím ve vězení nebo uteču a budu žít dál! Chápeš!Ty jsi polkla slinu.
Jack: Promiň já jsme nechtěl.
Ty: Ne dobrý.... A chápu že pro tebe bude lepší odjet.Ale pak mi napiš adresu... Přijedu tě navštívit)
Jack: Určitě napíšu)Obejmula jsi ho a on tebe.
Ty: Víš co nechápu?
Jack: Co?
Ty: Proč mi na tobě tak záleží? Známe se celkem krátkou dobu.A ani jsem se ne zamilovala.Proste jsi nějaký takový... jak to popsat... prostě mě něco v tobě přitahuje a chci se s tebou bavit.Je mi celkem jedno,že jsi někoho zabil.Já vím,že jsi hodný)Jack se na tebe usmál.
Ty: Bude se mi stýskat...(
Jack: Mně taky T/jNaposledy jsi ho obejmula a vylezla jsi z keřů.Šla jsi směrem domu a přemýšlela.
T/m: Co když ho chytí... a zavřou... a už ho nikdy neuvidím... ale já se to ani nedozvím...
Z takových myšlenek ti začaly téct slzy.
Přišla jsi k domu,odemkla ho a vešla do vnitř. Hned k tobě přiběhl Payton,Nessa a Joe.
Payton: Kde jsi byla!? Viděla jsi kolik je hodin!?
Ty jsi mu na to nic neodpověděla,vyzula sis boty a šla na horu do pokoje.Ale Payton tě zastavil za ruku.
Payton: Nevidíš,že s tebou mluvím!? Kde jsi byla!?
Joe dal jeho ruku pryč.
Joe: Jack?
Ty jsi kývla hlavou
A on tě obejmul.
Payton: Wtf co s Jackem!? Ty jsi byla za ním!?
Nessa: Ježíš nemůžeš už držte hubu Paytone? Nevidíš něco ji trápí!Nessa přišla k tobě.
Nessa: Co se stalo?
Ty ses zhluboka nadechla.
Ty: Jack jede pryč jelikož ho hledá policie a nic jiného mu nezbývá.Buď ho chytí a zavřou nebo uteče.
Ahoj🙃
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...