Ráno ses probudila jako první.Zbudila jsi Nessu,uklidily jste a šly jste spolu si vyčistit zuby a udělat ranní hygienu.Pak jste se převlékl a šly dolu udělat něco dobrého k snídaní.Razhodly jste se,že uděláte lívance pro vás a aj pro Charli s Nickem.Po chvíli už jdou po schodech dolů a Nick říka.
N: Jé tady to tak kráásně voní
Vy s Nessou jste se jen pousmály a vařily dál.Pak jste se všichni nasnídaly a s Nessou už jste chtěly vyrazit do školy.
Ch: Holky počkejte Nick nás může všechny odvézt.
Ty: Ne dobrý my to zvládneme samy.
Tak jste se obuly a vyšly ven.Venku čekal Payton.
Ty: Ahoj...co tady děláš?
Pay: Proč mi neodepisuješ?
Ty: Ty jsi mi psal?
Pay: Jo a několik krát
Ty: Promiň já jsme si toho nevšimla...Jo a Paytone tohle je Nessa a Nesso tohle je Payton.
Pay: Těší mě:)
Ness: Mě taky
Tak jste spolu vyrazily do školy.Ve škole jste s Nessou šly rovnou do třídy a ani jste si nevšimly jak se od vás Payton odpojil.Ve třídě se tě Nessa zeptala.
Ness: Hele t/j nechceš seznámit s ostatníma holkama?
Ty jsi kýval a šly jste za holkama.
Ness: Ahoj holky tohle je t/j a tohle je Addison,Avani,Mads a Riley.
(Dám sem fotky kdyby někdo nevěděl kdo to je)Addison🌼 ⬆️
Avani💐⬆️
Mads💫⬆️
Riley🦋⬆️
Holky na tebe působily strašně mile.Pár minut jste si povídaly a pak už začal hodina.Hodina byla nudná a vy jste s Nessou celou dobu povídaly.Asi dva krát vás napomenula učitelka a potom vás rozsadila.Tebe posadila k Paytonovi,protože seděl sám a Nessa zůstala sedět sama.Ale s ním sis taky povídala tak tě učitelka poslala za dveře.Asi 15minut jsi chodila po chodbě tam a zpátky dokud jsi nenarazila do...
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...