Payton tě chytil za ruku a běžel s tebou do vody.Voda nebyla moc studená takže jste se v klidu koupali a cákali po sobě vodu.Když jste vylezli z vody začalo hodně foukat a tobě byla zima.Payton vytáhl ze svého batohu mikinu a dal ti jí.Ty sis sundala mokré tričko a nandala sis mikinu.
Ty: Pay půjdeme prosím ke mně domů abych se mohla převléknout?
Pay: Jo určitě
Vzali jste si batohy a šli k tobě domů.Když už jste tam byli tak jsi chtěla z batohu vytáhnout klíče,ale pak ti došlo,že sis je nechala doma a Charli je ještě ve škole.Pak ti Payton nabídl ať jdete k němu,že ti něco půjčí.Ty jsi přikývla a šli jste k Paytonovi domů.Payton nebydlel moc daleko,cesta trvala ani ne 5minut.Když jste vešli do vnitř tak sis začala všechno pozorně a opatrně prohlížet.Všimla sis na,že na komodně stojí nějaké rámečky s fotkami.Přišla jsi k ním blíž a prohlížela sis je.Pak ses zeptala Paytona kdo všechno je na těch fotkách.Payton přišel k tobě blíží řekl.
Pay: Tak tohle je mamka,sestra,babička,děda a příbuzní.
Ty jsi pozorně poslouchala a prohlížela fotky.A všimla sis,že Payton nic neřekl o tátovi.Tak ses hi zeptala.
Ty: A co táta?
Všimla sis,že se Paytonovi hned změnil výraz v obličeji.
Pay: Co táta...táta odešel z rodiny když jsme se ještě ani nenarodil.(řekl smutným hlasem)
Ty: Promiň já...já jsme nechtěla...
Pay: Dobrý tak pojď já ti dám nějaké kalhoty
Vzal tě za ruku a vedl do svého pokoje.Ze skříně vytáhl nejmenší tepláky.
Pay: Taky tyhle by ti mohly bejt.
Ty jsi ho poprosila jestli by se nemohl otočit aby ses mohla převléknout.Payton se otočil,ale když ses převlékala tak sis všimla,že na tebe kouká.
Ty: Hej! Já jsme ti řekla ať se otočíš.
Pay: Jo promiň...a máš pěknou postavu😏
Ty: Tak děkuji:)Trochu nudnější🙃Kdy chcete nový díl?☺️
ČTEŠ
American life✨🇺🇸
FanfictionPříběh je o tom jak ses se svou rodinou přestěhovala do Ameriky a ...