Okej to może na początku opowiem coś o sobie.
Nazywam się Julia Górska. Mam 20 lat ale czuje jakbym ledwo skończyła 14.
Od urodzenia mieszkałam w małej miejscowości obok Wrocławia ale teraz postwanowiłam wyjechać na studnia, żyć samodzielnie i nie obciążać już moich rodziców którzy mają wystarczająco dużo problemów z moim młodszym rodzeństwem.
Od ponad dwóch lat prowadzę kanał na YouTube na którym nagrywam covery, do założenia go namówiła mnie moja mama, która jest moją największa fanką. Aktualnie jest na nim ponad 500 tysięcy subskrybcji. Kilka lat temu założyłam też dla zabawy instagrama, teraz śledzi mnie na nim prawie milion osób.
Jeśli chodzi o moje zainteresowania to głownie muzyka, oprócz śpiewania gram też na gitarze i na pianinie. Ale poza tym rysuje, dlatego idę na kierunek architekta na studiach. Długo myślałam czy nie spróbować czegoś związanego z muzyką ale doszłam do wniosku, że lepsza będzie dla mnie właśnie architektura.
A wracając do studiów to jutro przeprowadzam się do Krakowa. Dlaczego właśnie tam? Szczerze mówiąc to nie wiem. Od zawsze chciałam studiować w dużym mieście, w prawdzie mogłam wybrać Wrocław których jest dużo bliżej ale coś mnie ciągnie właśnie do Krakowa.
To teraz może coś o moim wyglądzie, jestem przeciętnego wzrostu, od zawsze starałam się dbać o wagę dlatego też jestem szczupła. Włosy sięgają mi prawie do pasa, są prawie idealnie proste i bardzo jasne. Oczy mam koloru niebieskiego, na twarzy kilka piegów pokrywa delikatnie zadarty nosek z blizną po kłótni z bratem.
Staram się ubierać kolorowo i nie typowo, żeby wprowadzić w swoje życie odrobine pozytywu. Moi znajomi zawsze powtarzają, że jestem jadną z najbardzej uśmiechniętych osób które znają.
Więc początek nowej książki.
Mam nadzieje że wam się spodoba.
Rozdziały będę pojawiać się w miarę moich możliwości w środy i w soboty. Może za jakiś czas pomyśle o tygodniowym maratonie.
A dzisiaj będzie jeszcze pierwszy rozdział.
Pozdrawiam 🥺👉🏻👈🏻
CZYTASZ
Is It love?||Jakub Patecki
FanfictionStudia to zupełnie nowy etap w życiu młodych ludzi. A dla tej dziewczyny to zmiana która obróci jej świat do góry nogami...