Pov.Patecki
-Hej Kuba, jest sprawa.-Karol wszedł przez uchylone drzwi do mojego pokoju odciągając mnie z porannej plontaniny myśli.
-Tylko nie mów że chodzi o Julię.-Powiedziałem chociaż czułem że chłopak przychodzi właśnie w tej sprawie.
Z jednej strony chciałem alby poruszył ten temat, był chyba jedyna osobą która mogłaby mi pomoc. Z drugiej strony miałem tego dość i chciałem zapomnieć o wydarzeniach sprzed ostatnich miesięcy.-Właściwe to o nią chodzi.-Potwierdził moje domysły.-Wiem że byliście razem, i wiem, że już nie jesteście. Ale wiem też że ty ją kochasz i nie pozwolę ci jej stracić. Obydwoje jesteście dla mnie cholernie ważni dlatego to wszystko nie może się tak skończyć.
-Co z tego, może i ją kocham. Może po prostu wydaje mi się że tak jest. Ślepo mnie zauroczyła i teraz mi mówi że nie wie czy chciałaby ze mną być. To po prostu nie ma sensu.
-Gadałem z nią wczoraj, zaufaj mi ona z nim skończyła.
W monencie kiedy mój przyjaciel kończył zdanie dostałem powiadomienie z instagrama.
@_juli_gorksa_
Możemy się spotkać?-Chce się spotykać.-Podziałem. Czułem przypływ nadziei, kiedy zobaczyłem wiadomość pomyślałem ze może Karol ma racje. Julia faktycznie zakończyła poprzedni rozdział w swoim życiu.
-Jedź.-Radził mi chłopak.
Jako że z natury podejmie raczej pochopne i szybkie decyzje odpisałem prawie natychmiastowo.
@patec_wariatec
Będę pod twoim domem za 15 minut.Podjechałem pod dom dziewczyny i wysiadłem z auta gdzie czekała na mnie już Julia.
-Hej.-Przywitała się.
-Hej.-Odpowiedziałem zimnym tonem. Próbowałem wzbudzić u niej poczucie winy, jednak nie potrzebnie bo z daleka było widać ze jest przybita
-Był tutaj Dominik, on... em... no... chciał wrócić do mnie... jakby zacząć od nowa- Próbowała utworzyć sensowne zdanie
-Uhmm
-Ale powiedziałam mu że kocham jednego faceta i że jesteś nim ty. -Powiedziała dużo bardziej stanowczo niż chwile wcześniej.
-Kochasz mnie?
-Tak. Wiem że teraz możesz w to nie wierzyć, że zachowałam się okropnie i po prostu zrozumiem jeśli nie będziesz chciał...-Przerwałem jest i przeciągnąłem do siebie a ona wtuliła się we mnie.
-Przepraszam.-Powiedziała i wbiła się w moje usta.
Bardzo, bardzo przepraszam że tak długo nie było rozdziału i ze ten jest taki beznadziejny i krótki. Brak weny i wakacje wpłynęły ma taką długą przerwę. Ostatni rozdział. Wow, szybko minęło. Nigdy bym nie pomyślała że ta książka tak dobrze się przyjmie. Na koniec chce jeszcze powiedzieć że dziękuje każdemu kto to czyta a w szczególności (Laura i Maya)
Każdy komentarz i dawał mi motywacje i poczucie że komuś się to podoba (nie wiem dlaczego XD) 💕💕💕💕ps. możliwe ze kiedyś pojawi się epilog ale szczerze wątpię chyba że jakoś mnie natchnie.
ps.2 nastąpiły małe zmiany w tym i poprzednim rozdziale i teraz zdecydowanie bardziej mi się podoba. (Na zmiany wpłynęło głownie ciągłe słuchanie nowej piosenki ekipy)
ps.3 czy tylko ja jestem w szoku że Mini Majk ma dziewczynę 🙀
CZYTASZ
Is It love?||Jakub Patecki
FanfictionStudia to zupełnie nowy etap w życiu młodych ludzi. A dla tej dziewczyny to zmiana która obróci jej świat do góry nogami...