Stałam pod furtką ekipy i czekałam aż ktoś w końcu zechce mi otworzyć. Po kilkunastu minutach czekania Mateusz wypuścił mnie do środka. W salonie siedziały Marcysia i Marta. Kasia i Łukasz załatwiali coś przy dużym stole a Weronika rozmawiała z kimś przez telefon.
Wymieniłam kilka zdań z dziewczynami a następnie przeszłam do kuchni po coś do picia dla siebie i innych.
-Hej ślicznotko.-Szepnął do mnie Patecki.
Chłopak chwycił mnie w tali i obrócił przodem do siebie, połączył nasze usta i złapał mnie za dłonie. Po chwili oderwałam się od niego i zaczęłam mówić.
-A co jeśli ktoś wszedłby właśnie do kuchni.
-Nie wszedłby. Tak długo czekałem żebym mógł cie w końcu pocałować nie odmawiaj mi tego.-Powiedział i ponownie połączył nasze usta.
-Znamy się trochę ponad miesiąc, to nie jest wcale tak długo.
-A jednak zdążyłem się w tobie zakochać po uszy.
Usłyszeliśmy że ktoś wchodził właśnie do kuchni, to był Karol, jak zwykle uśmiechnięty i pełen energii.
-Hej Julia.-Przywitał mnie.-Kuba nagrywamy państwa miasta z chłopakami idziesz?
-Pewnie.-Odpowiedział mu.
Zabrałam przygotowaną wcześniej mrożona herbatę i przeszłam z powrotem do dziewczyn.
-Jedziemy dzisiaj zrobić tatuaże. Chcesz nam towarzyszyć?-Zapytała Marcysia.
-Nie mam chyba nic innego to roboty wiec bardzo chętnie.-Odpowiedziałam.-A jaki tatuaż będziecie robić?
-Ja muszę dokończyć szyje a Marta poprawić jeden.
Także resztę dnia spędziliśmy w trójkę. Wróciłam do domu stosunkowo wcześnie bo około osiemnastej.
-I jak spotkałaś się z Kubą?-Zapytałam dziewczyny gdy weszłam do kuchni.
-Był dzisiaj zajęty, pewnie z tobą.
-Tak się składa że dzisiaj spędziłam z nim może 15 minut.
-Jasne.-Prychnęła.
Zamknęłam się u siebie i przeglądałam instagrama. Dostałam wiadomość od mojej znajomej z liceum, podesłała mi relacje Dominika, mojego byłego.
Ktoś zadał mu pytanie czy żałuje tego że ze mną zerwał.
„To jest ciężki temat, kiedy Julia wyjeżdżała byłem przekonany że związek na odległość nie ma prawa przeżyć i stwierdziłem że najlepszym rozwiązaniem będzie zerwanie. Jednak nie liczyłem się z tym że stracimy kontakt całkowicie. Julia jest tak pozytywną osobą, ona nadawała mojemu życiu sens, od czasu kiedy wyjechała czuje się strasznie przygnębiony i nic dla mnie nie ma sensu. Bardzo żałuje że z nią zerwałem, popełniłem ogromny błąd którego prawdopobnie nie mogę już naprawić. Wątpię że teraz to ogląda ale jeśli tak to Julia chce żebyś widziała że nie zasługiwałem na ciebie i przepraszam że się skrzywdziłem, mam nadzieje że teraz jesteś szczęśliwa."
Po wysłuchaniu tego momentalnie coś we mnie pękło. Łzy spływały mi po policzkach a ja siedziałam jak zamurowana.
13 tysięcy wyświetleń, Awww tak bardzo wam dziękuje że wy to w ogóle czytacie.🥰
CZYTASZ
Is It love?||Jakub Patecki
FanfictionStudia to zupełnie nowy etap w życiu młodych ludzi. A dla tej dziewczyny to zmiana która obróci jej świat do góry nogami...