🄵🄾🅄🅁

2.5K 86 25
                                    

Wstałam o 8:30, spałabym pewnie dłużej ale z instagrama przychodziły mi co chwile powiadomienia i już nie umiałam wytrzymać. Dodawanie posta przed pójściem spać i nie wyciszenie telefonu to nie był dobry pomysł.

Kilkadziesiąt tysięcy polubień, 2 oznaczenia w postach, komentarze i dwie wiadomości

@patec_wariatec
Gadałem z Weroniką, podobno mieszkasz bardzo blisko.

@patec_wariatec
Może przyjdę po ciebie pod dom?

Odczytałam i nie zastanawiaj się zbytnio napisałam:

@julia_gorska
Spoko mieszkam na *adres*

@patec_wariatec
Wyczekuj mnie 😏

Co ma niby oznaczać ta emotka.
Odczytałam wiadomość ale juz nic więcej nie odpisywałam. Przeglądnęłam szybko wszystkie media społecznościowe i wyszłam z łóżka.

Zrobiłam moje ulubione śniadanie czyli płatki zbożowe z jabłkiem, cynamonem i bananem. Zjadłam oglądając najnowszy odcinek friza. Skoro prawdopodobnie poznam całą ekipę to może nadrobię kilka odcinków.

Do przyjścia Pateckiego miałam jeszcze sporo czasu, postanowiłam poszukać na internecie jakiś ubrań. Do Krakowa wzięłam tylko dwie walizki a zanim pojadę spowrotem do domu minie trochę czasu.

Znalazłam kilka koszulek, jedną pare spodni i sukienkę, można powiedzieć że jestem troszkę uzależniona od zakupów.

Kupiłam wszystko i postanowiłam nagrać instastory z wyjaśnieniem gdzie teraz mieszkam i ogólnie na temat moich studiów.

„Hej wszystkim, wyjaśnię wam teraz gdzie mieszkam i dlaczego w ogóle przeprowadziłam się do Krakowa. A wiec jak wiecie będę studiować na Politechnice Krakowskiej, na kierunku architekt...."

„Mieszkam z dwiema dziewczynami, które możliwe że poznacie. Dzisiaj przejdę się po Krakowie i spróbuje ogarnąć gdzie co jest..."

Siedziałam i się nudziłam kiedy usłyszałam dźwięk dzwonka do drzwi. Nie chciało mi się zbytnio schodzić ale wyszłam z łóżka i powolnym krokiem zeszłam na dół.

Schodząc po schodach usłyszałam rozmowę mojej współlokatorki z jakimś chłopakiem. Nie chciałam podsłuchiwać wiec wróciłam na górę ale coś mnie zatrzymało.

-Julia ktoś po ciebie-krzyknęła dziewczyna

-Idę-odpowiedziałam

Zeszłam na dół i zobaczyłam Klaudię a obok niej chłopaka. Białe włosy, dużo wyższy niż na filmach, śliczne brązowe oczy i duży uśmiech. Idealnie białe i proste po aparacie zęby podkreślały jego urodę.

-Hej-przywitałam się i podeszłam bliżej

Patecki objął mnie swoimi długimi i umięśnionymi rękami.-Miło cię w końcu poznać.

-Mi też miło cie poznać.

-To co, możemy iść?-zapytał.

-Tak tylko skocze do pokoju po torebkę.- odpowiedziałam i szybko zniknęłam.

Okej, moja pierwsza myśl to „na żywo jest jeszcze bardziej przystojny." Oglądałam co jakiś czas ekipę ale nigdy nie byłam wielką fanką. Kiedyś Karol zaprosił mnie do nich do domu ale byłam przed maturą i musiałam odmówić.

Is It love?||Jakub PateckiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz