Przebudziłam się około godziny 9:00
Zajęłam się typowym dla mnie spędzaniem czasu zanim wyjdę z łóżka, czyli przeglądaniem social medi.Kiedy nareszcie zebrałam w sobie siły i wyszłam z najlepszego miejsca na ziemi, powędrowałam do łazienki. Przeważnie zanim zacznę się malować jem śniadanie ale dzisiaj głód nie był taki silny.
Nie znałam się za dobrze na makijażu ale zawsze lubiałam dodać na moją twarz czegoś więcej niż podkład i korektor. Kilka lat temu zaczęłam malować kreski i robię to do teraz. Dzisiaj postawiłam na nieco mocniejszy makijaż ale jednak nie przesadziłam. Nałożyłam prawie bezbarwny błyszczyk a powiekę pomalowałam moją ulubioną paletką z Makeup Revolution.
Ubrałam jedne z moich ulubionych spodni, mom jeans które jedną nogawek miały jaśniejszą niż ciemniejszą. Do tego bialy top na ramiączkach. Włosy zostawiłam w ich własnym nieładzie.
Zjadłam śniadanie i nie patrząc nawet która godzina, wzięłam telefon i ruszyłam w stronę domu ekipy.
Dotarłam na miejsce sporo przed umówioną godziną. Zadzwoniłam do domofonu a drzwi otworzył mi wujek łuki.
Przywitałam się z nim i przeszłam do salonu w którym siedziała Monia, Marta i Weronika.
-Hej Julia. Skoro jesteś szybciej a ja też już mam wszystko pozałatwiania to możemy poprosić Dawida i zaczniemy szybciej.-Powiedziała różowowłosa gdy mnie zobaczyła.
-Ja jestem zawsze gotowa. A masz juz pytania?
-Wczoraj dodałam instastory żeby zadawali pytania.
Marta i Monia zrobiły nam miejsce na kanapie a zaraz po tym przyszedł operator Weroniki i ustawił odpowiednio kamerę.
-Hej wszystkim.-Przywitał się zasypanym głosem Patecki.-Co nagrywacie?
-Czy to prawda że z Julią-Odpowiedziała mu Weronika.
-To chętnie posłucham.
Wziął z kuchni szklankę wody i usiadł przy kominku obok Marty.
W końcu Dawid włączył nagrywanie a Weronika się przywitała.-Cześć, witajcie na moim kanale, ja jestem Weronika, a w dzisiejszym odcinku poznacie trochę prawdy o Julii. Julię coraz częściej możecie widywać u domowników na odcinku. Także co zaczynamy.
-Nie zapomnijcie jeszcze o zostawieniu łapki w górę, oraz o zasubskrybowaniu mojego kanału, a także wpadnijcie na nasze instagrama. Chcesz zacząć od czego prostego czy lecimy odrazu z grubymi pytaniami?-Z ostatnim zdaniem zwróciła się do mnie.
-Może na początku spokojnie.-Stwierdziłam.
-To pierwsze pytanie. Czy to prawda że Julia ma swój kanał na YouTube?
-Takiego kanału jak wy wszyscy to nie mam, ale kto wie może kiedyś. Jednak mam kanał z coverami.
-Tak, wiec możecie wbić do Julii i posłuchać jej ślicznego głosu. A kolejne pytanie brzmi czy to prawda że Julia będzie studiować tam gdzie Patecki.
-Tak, będziemy razem na uczelni, tylko że inny kierunek. Bo ja ogólnie przyjechałam do Krakowa na studia.
-A teraz pytanie które zadawała spora cześć mojej męskiej widowni. Czy to prawda że Julia ma chłopaka, albo także pytanie czy to prawda że Julia jest z Pateckim.-Dziewczyna przeczytała pytania które musiały znaleść się w w tym odcinku.
-Nie, ja i Patecki nie jesteśmy razem. -Powiedziałam.
-A pierwsza cześć pytania, masz chłopaka?
-Także nie, mój ostatni związek trwał bardzo długo ale zerwaliśmy, a bardziej on zerwał ze mną trzy dni przed moją wyprowadzką. Ale spoko pozbierałam się już, widocznie to nie był facet dla mnie.
Minęło kolejne kilka pytań, dotyczące na przykład tego z kim mam najlepszy kontakt z ekipy na co odpowiedziałam zgodnie z prawdą że z Pateckim.
-A wiec dochodzimy już do końca, czy to prawda że ty znasz Julię najdłużej z ekipy.
-Nie, najdłużej znam się z Karolem, przyjaźniliśmy się trochę przed tym zanim założył ekipę, wtedy ja zaczynałam moją przygodę z instragramem.
-Tak, a my się poznałyśmy kiedy ekipa się juz zaczęła, w kwietniu chyba. A teraz jeszcze musisz wylosować jakieś jedno pytanie.
-No okej.-Wzięłam telefon od Weroniki i wylosowałam jeszcze jedno pytanie.-Julia i Patecki są parą. To już było-wylosowałam kolejne.-Patecki podkochuje się w Julii? To nie pytanie do mnie.-Wylosowałam kolejny raz.-Julia nie dogaduje się z Marcysią? Nie, wydaje mi się że z Marcysią się bardzo dobrze dogaduje.
Oddałam telefon dziewczynie a ona pożegnała się z widzami a Dawida wyłączył nagrywanie.
-Widzicie nie tylko ja uważam, że do siebie pasujecie.-Powiedział Karol.-Patec podoba ci się Julia co nie?
-No pewnie Julia jest śliczna.-Powiedział a moje policzki delikatnie się zarumieniły.
CZYTASZ
Is It love?||Jakub Patecki
FanfictionStudia to zupełnie nowy etap w życiu młodych ludzi. A dla tej dziewczyny to zmiana która obróci jej świat do góry nogami...