Resztę wieczoru spędziłam na oglądaniu seriali na netflixie i rozmyślania co i czy w ogóle powinnam odpisać Dominikowi.
Kiedy miałam juz iść spać mój telefon zaczął wibrować, na ekranie pojawiło się zdjęcie Karola, on zawsze wie kiedy go potrzebuje.
-Hej.-Przywitałam się.
-Hej, czemu nie przyjechałaś dzisiaj?
-Nie wiem czy powinnam ci to mówić ale trudno. Ja i Kuba zaczęliśmy ze sobą chodzi, kilka dni temu. Dzisiaj wszystko się posypało i powiedział mi, że chce przerwy. Wolałam zostać w domu i pobyć sama ze sobą, i strasznie się cieszę że dzwonisz bo muszę się komuś wygadać.
-Właśnie po to jestem, słuchaj wiedziałem, że ciebie i pateca coś łączy. Rozumiem jeśli nie będziesz chciała go przez najbliższy czas widywać ale musisz wiedzieć że w ekipie zawsze jest dla ciebie miejsce, wszyscy cie tu kochamy.
Czy on właśnie mówi że chce abym dołączyła do ekipy?
-Nie wiem czy jutro jeszcze nie posiedzę w domu, skupie się ma studiach i w ogóle.
-Dobra ale jak coś to przychodź.
-Jasne, dziękuje ci. Do zobaczenia.
-No pa.
Rozłączyłam się i odłożyłam telefon na półkę obok łóżka. Wpatrywałam się w sufit i próbowałam poukładać sobie wszystko.
...
-Julia ktoś do ciebie przyszedł!
Krzyk dziewczyny wyciągnął mnie ze snu.
Moja pierwsza myśl to „Kuba" może przyszedł dać mi drugą szanse. Jednak wyszła z pokoju i zobaczyłam osobę której najbardzej nie chciałam zobaczyć.
-Julia, tak mi ciebie brakowało.-Chłopak podszedł do mnie i wtulił w siebie.
Jego silne ramiona otuliny mnie tak jak dawnej.
-Przepraszam, ale nie mogę.-Powiedziałam i odepchnęłam go od siebie.
-Co? Myślałem, że za mną tęsknisz, że chcesz być znowu razem.
-Ughhh, posłuchaj. Nie możesz sobie tak nagle przyjeżdżać do mnie, przytulać mnie i w ogóle. Chciałam dzisiaj do ciebie zadzwonić ale jak juz przyjechałeś to powiewem ci to teraz.
Jestem szczęśliwa z innym chłopakiem, a bardziej byłam szczęśliwa bo przez to wszystko nie wiem co będzie dalej. Po prostu wszystko zepsułam. Wiem napewno że nie będę już z tobą, przepraszam że nie powiedziałam odrazu ale chcieliśmy utrzymać związek w tajemnicy na jakiś czas.Chłopak przez jakiś czas się nie odzywał tylko patrzał na mnie uśmiechnięty.
-Czyli nie ma już żadnych szans żebyśmy byli znowu razem?-Zapytał.
-Nie.
-Okej, to mam nadzieje że będziesz szczeliwa bo ten chłopak ma teraz wspaniały skarb.
Odprowadziłam Dominika i wróciłam do pokoju, jedyne czego teraz chciałam to spotkać się z Kubą.
@_juli_gorksa_
Możemy się spotkać?Na odpowiedz nie czekałam długo.
@patec_wariatec
Będę pod twoim domem za 15 minut.Ubrałam dresy i luźną bluzę, przeczesałam włosy i wyszłam na dwór, po chwili pod moim domem pokazał się Patecki.
CZYTASZ
Is It love?||Jakub Patecki
FanfictionStudia to zupełnie nowy etap w życiu młodych ludzi. A dla tej dziewczyny to zmiana która obróci jej świat do góry nogami...