🅃🅆🄾

3.2K 84 22
                                    

Siedziałam wygodnie w pociągu, czekały mnie trzy godziny podróży. Wcześniej nigdzie nie wspominałam na jaką uczelnie idę, czekałam do ostatniej chwili.

Włączyłam telefon i zaczęłam mówić „Hej wszystkim, przyszedł czas mojej przeprowadzki do... no właśnie. Do Krakowa- od października zaczynam naukę na Politechniku Krakowskim. Szczegóły opowiem wam jak dotrę na miejsce ale mam nadzieje, że nareszcie zaspokoiłam waszą ciekawość. Teraz czekają mnie trzy godziny podróży i nareszcie będę w moim nowym mieszkaniu. Jeśli chodzi o to gdzie będę mieszkać to, to będzie mały domek który będę dzielić z dwoma dziewczynami które też zaczunają w tym roku studia. Dojeżdżać będę autobusem albo za jakiś czas autem. Zobaczymy!"

Po nagraniu przesłuchałam wszystko i wrzuciłam na insta story. Byłam zmęczona pakowaniem więc włączyłam  moją ulubioną playliste i się zdrzemnęłam.

Obudził mnie dobrze znany dźwięk powiadomienia z instagrama.
Szczerze mówiąc nigdy nie spodziewałabym się że napisałby do mnie właśnie on...

@patec_wariatec
Widzę, że nareszcie znalazłem koleżanka z którą będę mógł chodzić na studia.

Że co... Nie wiedziałam że on też... Okej, przynamniej znam już jedną osobę na studiach.

@julia_gorska
A co studiujesz?

@patec_wariatec
Informatykę i zacznę trzeci rok. A ty?

@julia_gorska
Ja zacznę pierwszy rok w październiku. I będę studiować architekturę.

@patec_wariatec
Może chciałabyś żeby ktoś cię oprowadził po Krakowie.

@julia_gorksa
Nie wiem czy to dobry pomysł. Ale z drugiej strony to przydałoby mi się wiedzieć gdzie co jest.

@patec_wariatec
Daje ci ostatnią szanse. Widzimy się jutro?

@julia_gorska
No okej...

@patec_wariatec
To może o 13 na rynku.

@julia_gorska
Spoko. To do zobaczenia jutro.

@patec_wariatec
Będę odliczał minuty.

Nie wiem czy dobrze zrobiłam, że się zgodziłam . Chociaż może dobrze mi zrobi poznanie kogoś. Nie jest on pierwszą osobą którą poznałam z ekipy. Kiedyś na festiwalu gadałam z Weroniką i wydaje mi sie że bardzo się polubiliśmy. Kilka razy miałam też  styczność z Karolem, pisaliśmy czasem zanim jeszcze utworzył ekipę, można nawet powiedzieć że się przyjaźniliśmy ale potem kontakt się jakoś urwał, on poszedł w swoją drogie a ja w swoją.

Zmiana planów, rozdziały będą trzy razy w tygodniu- wtorek, piątek, niedziela. Później najwyżej zmniejszę do dwóch. Dziękuje wszystkim że to czytacie i pozdrawiam 🥺👉🏻👈🏻

Jeszcze taka informacja, kilka rzeczy się nie zgadza na przykład data dołączenia Pateckiego do ekipy, zamiast w listopadzie dołączył on  w czerwcu.

Is It love?||Jakub PateckiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz