🅃🄷🄸🅁🅃🅈-🄵🄾🅄🅁

1.3K 66 6
                                    

Od rana nie sprawdzałam instagrama, chciałam skupić się na studiach i być aktywna na wykładach.

Podjeżdżałam juz pod szkole kiedy zadzwonił do mnie Karol

-Hej, coś się stało?-zaczęłam

-W zasadzie to tak, podobno wróciłaś do Dominika.

-Co! Skąd wytrzasnąłeś taką bzdurę?

Szczerze nie spodziewałam się że po jednym instastory ludzie odrazu stwierdzą że jesteśmy znowu parą.

-Konta na twój temat i shipu ciebie z patecem mówią tylko o tym.

-I ty w to wierzysz.

-No ja nie, ale ludzie wierzą w to co jest w internecie, wiec proszę cie wyjaśnij to szybko zanim to się rozkręci na poważnie.

-Mogę się tym zająć jak wrócę z uczelni, za 5 minut mam zajęcia a jeszcze nie wysiadałam z auta.

-Jasne! Ale pamiętaj że im szybciej tym lepiej. Jakby co to Kuba jeszcze śpi i o niczym nie wie, ale obstawiam że się dowie jak tylko wejdzie na instagrama.

-Pogadam z nim potem, a teraz muszę kończyć. Dziękuje ci.

-Nie ma sprawy.

Pierwsze trzy godziny miałam obowiązkowe a potem dwa dodatkowe wykłady. Stwierdziłam że itak nie będę potrafiła się skupić wiec odpuszczę sobie dzisiaj.

Jechałam spowrotem do domu kiedy Kuba do mnie zadzwonił.

-Hej-Powiedziałam niepewnie.

-Możemy pogadać.

-Jasne, ale może przyjedziesz po mnie i pogadamy na żywo.-Zaproponowałam.

-Okej, będę za 10 minut.

-Dobra, pa.

Dojechałam do domu i czekałam aż Patecki przyjedzie, w tym czasie zdążyłam zauważyć nową wiadomość od Dominika.

@do.mi.nik
Rozumiem że nie chcesz gadać ale bardzo mi na tym zależy.

Ughhh no odpisze mu przecież nie będę taka wredna.

@julia.górska
Nie wiem czy to najlepszy czas, odezwę się za niedługo, obiecuje.

Pod dom podjechało żółte auto Tromby. Usiadłam na miejscu pasażera nawet się nie odzywając. Chłopak nie ruszał samochodem tylko wziął telefon i szukał jakiegoś posta na instargramie.

-Mam nadzieje że to nie prawda.-Powiedział i pokazał Moje stare zdjęcie z Dominikiem a pod spodem opis z którego wynikało że wróciliśmy do siebie.

-Przecież nie zdradziłabym cie po kilku dniach bycia w związku.-Odpowiedziałam

-Aha czyli po miesiącu już byś mogła.-Oburzył się.

-Nie to miałam na myśli, chodzi o to że zależy mi na tobie a ja i on to już przeszłość, ludzi wymyślili coś sobie po tym głupim instastory.

-Jakim instastory?-Zapytał

-Dominik wczoraj wstawił na relacje że żałuje że się rozstaliśmy i kilka innych podobnych rzeczy. Napisał też do mnie później.

-Odpisałaś?

-Na początku nie ale...-zawahałam się-
ale później napisał znowu i zrobiło mi się go żal wiec napisałam że to nieodpowiedni czas wiec odezwę się później.

-Ahh czyli zrobiło ci się go żal, twojego byłego chłopaka który zostawił cię bo bał się związku na odległość. Nie tak to powinno wyglądać, jeśli naprawę by mu na tobie zależało to przyjechałaby tutaj za tobą.

-Wiem, ale chyba nie potrafię jeszcze sobie z tym wszystkim poradzić, ta cała sytuacja mnie frustruje i kiedy mu odpisywałam chyba nie zastanawiałam się zbytnio nad tym co robię.

-Dalej o nim myślisz prawda?-Zapytał tak jakby był pewny że skłamie.

Nie odezwałam się tylko westchnęłam i patrzałam się na ręce.

-Wiedziałem że dalej jesteś w nim zakochana.-Powiedział a we mnie coś pękło i się rozpłakałam.

-Nie kocham go, myślałam że zapomniałam o nim na stałe ale ten związek był długi i tak łatwo nie będzie się z tego pozbierać. Ale obiecuje że z kończę z Dominikiem, teraz chce być tylko z tobą.

-Co zamierzasz mu odpisać?

-Nie wiem, wytłumaczę mu chyba że nie możemy być razem i powinien o mnie zapomnieć, tak jak ja zapomniałam o nim.

-Tyle że ty o nim nie zapomniałaś.-Widziałam w jego oczach smutek, złość i zmieszanie. Dla niego ta sytuacja była równie trudna jak dla mnie.

Milczałam, nie wiedziałam co odpowiedzieć.

-Myśle że powinnismy zrobić sobie przerwę.-Powiedział Kuba.

-Co?-Głos mi się załamał.

-Muszę wszystko przemyśleć, nie chce żebyś wykorzystała mnie do zapomnienia o nim. Nie mówię że to koniec ale chciałbym poczekać jakiś czas aż znowu będziemy parą.

-Naprawę tego chcesz?-Nie dowierzałam.

-Potrzebujemy tego oboje.

Milczałam.

-Jedziesz ze mną do domu ekipy czy chcesz zostać?

-Zostanę, zobaczymy się jutro.-Pożegnałam się i wyszłam, zszokowana jak potoczyła się cała ta sytuacja.

Poprawiłam makijaż i nagrałam instastory w którym mówię że ja i Dominik nie jesteśmy parą, dodałam też że aktualnie nie mam żadnego chłopaka i cała sytuacja nie była dla mnie łatwa.

Is It love?||Jakub PateckiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz