🄴🄻🄴🅅🄴🄽

1.8K 69 8
                                    

Maraton 7/8

To nie był dobry pomysł, to zdecydowanie nie był dobry pomysł, oczywiste że Patecki zje tą pizzę szybciej niż ja.

-Julia powiem ci, że twoje szanse są niewielkie.-Friz śmiejąc się bez przerwy zwrócił się do mnie.

-Zdaje sobie z tego sprawę.-Odpowiedziałam chłopakowi.

Lekko zdezorientowany Patecki zaczerwienił się podobnie do mnie.

-No moi drodzy, życzę powodzenia.- Kelnerka podała mam obojgu pizzę w tym samym momencie.

Zrobiłam dwa gryzy i spojrzałam na Kubę któremu jedzenie szło dużo szybciej niż mi.
Teraz to już jestem w 100% pewna że przegram. Może to nie tak źle, randka z Pateckim brzmi całkiem dobrze biorąc pod uwagę że muszę korzystać z ostatnich dni przed rozpoczęciem nauki.

Jedzenie kolejnych kawałków przychodziło mi coraz ciężej a mój przeciwnik kończył ostatni gdy mi zostało jeszcze półtorej.

-Koniec!- Krzyknął.

-No, gratuluje. Muszę przyznać, że nie zdziwił mnie ten wynik. A ten kawałek możesz sobie zjeść bo ja już nie dam rady. -Powiedziałam i wskazałam ma mój talerz.

-No to Patecki. Jutro nie będzie cię na nagrywkach.-Powiedział różowowłosy.

-No chyba nie Karolu.-Odpowiedział i objął mnie ramieniem.- Jutro ja i ta pani wybierzemy się w pewne miejsce.

-A powiesz nam gdzie ją zabierzesz.-Werka wtrąciła się do rozmowy, którą wszyscy przy stoliku (a miałam wrażenie że w całej restauracji) słuchają.

-To tajemnica. A tak na prawdę sam jeszcze nie wiem. -Patecki mówił dalej trzymając rękę na moim ramieniu.

-Słuchajcie, czas kończyć te pogaduchy. Za chwile mamy kręgle.-Powiedział Łuki i wstał od stołu. Zaraz po nim zrobiła tak większość osób.

-Czy ja nadal jestem taka czerwona?-zapytałam cicho Weroniki gdy szliśmy do auta.

-Tylko trochę. Ale w pewnym momencie byłaś bardzo.-odpowiedziała mi dziewczyna.

Po kilku minutach dołączyli do nas inni członkowie ekipy wiec nasza rozmowa szybko się skończyła.

Jechaliśmy do kręgielni w takich samych grupach. Całą drogę przegadaliśmy, czułam się coraz lepiej spędzając czas pośród ekipy.

Chciałam wam wszystkim bardzo podziękować za 1k wyświetleń, nie sądziłam że to przyjdzie tak szybko.

Życzę miłego czytania i przepraszam za wszystkie błędy 🥰🥺👉🏻👈🏻

Is It love?||Jakub PateckiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz