Pov. Julia
Siedziałam jak zaczarowana na łóżku czekając na dalszy przebieg tego poranka, a może popołudnia, w każdym razie czułam się okropnie.
-Kiedy wstałaś?-Z myślenia wyrwał mnie Kuba.
-Kilka minut temu.
Wytłumaczył mi jak trafiłam tu gdzie trafiłam a następnie poszłam się umyć.
-Weronika, mam prośbę. Mogłabyś pożyczyć mi czyste ubrania, objętnie co ale chciałbym się przebrać w coś czystego.
-Jasne pewnie.-Powiedziała i zabrała mnie do siebie do pokoju zostawiając swojego chłopaka samego w kuchni.
Dała mi czystą bieliznę i ubrania z jej sklepu. Weszłam pod prysznic i włączyłam zimną wodę. Potrzebowałam rozbudzenia, nic mnie nie bolało ale nie dokonać docierały do mnie wszystkie informacje.
Zabrałam swoje rzeczy i wróciłam do pokoju Pateckiego, chłopak zaproponował mi wspólne śniadanie na co oczywiście się zgodziłam.
Zrobiliśmy sobie tosty i zjedliśmy razem z Martą i Kasią które w kuchni omawiały sprawy sklepu.
-Widzieliście może mój telefon?-Zapytałam.
-Wydaje mi się że leży na stoliku w salonie. Masz taki z różową obudową?-Odpowiedziała mi brunetka.
-Tak.
Usiadłam w roku kanapy i weszłam na instagrama, opublikowałam na story podziękowania z okazji miliona.
-Co robisz?-Patecki dosiadł się do mnie.
-Chciałam zrobić zdjęcie żeby dodać pytania na instastory.-Odpowiedziałam.
Włączyłam aparat i zrobiłam nam wspólne zdjęcie, na pytania nie musiałam czekać długo. Na kilka odpowiedziałam odrazu, większość z nich się jednak powtarzała.
-Słuchajcie dzisiaj nagrywamy teleturniej, postaw na milion, chyba tak to się nazywa, można wygrać pieniądze.-Powiedział Friz.
-Pieniądze mówisz.-Patecki zerwał się na równe nogi.
-Tak Kuba, pieniądze.-Powtórzył.-Potrzebowałbym 6 osób.
Łukasz i Karol przygotowali wszystko, na środku salonu stały dwa duże stoliki i jedna mniejsza półeczka. Za stolikami ustawili się Tromba, Weronika, Kuba i Mini Majk.
-Potrzebujemy jeszcze dwie osoby. Julia, Marcysia idziecie?-Zwrócił się do nas Karol.
Obie się zgodziłyśmy i razem stanęłyśmy obok reszty uczestników.
Karol rozpoczął odcinek, wytłumaczył zasady gry i mówił o subskrybowaniu i instagramach, ogólnie to typowo.
Wylądowałam w drużynie z Mateuszem i Marcysią, wygraliśmy każdy po 500zł natomiast Patecki, Weronika i Mini Majk przegrali dwie rundy przed końcem.
Po zakończeniu odcinka doszłam do wniosku że powinnam już wracać. Zabrałam swoje rzeczy, pożegnałam się z wszystkimi i poinformowałam ich że postaram się przyjść jutro.
CZYTASZ
Is It love?||Jakub Patecki
Fiksi PenggemarStudia to zupełnie nowy etap w życiu młodych ludzi. A dla tej dziewczyny to zmiana która obróci jej świat do góry nogami...