Pov. Julia
Czyli to już się stało, ja i Kuba byliśmy parą. Byłam szczęśliwa, chciałam powiedzieć o tym całemu światu, ale jednocześnie wolałam utrzymać ten związek na jakiś czas w tajemnicy.
Zadowolona weszłam do domu mijając moje dwie współlokatorki, nawet one nie mogły zepsuć mi humoru.
-Co ty taka zadowolona?-Zapytała jedna z nich.
-Po prostu, mam dzisiaj dobry humor.-Odpowiedziałam.
Zrezygnowały wreszcie z prób zaprzyjaźnienia się ze mną, ale z tego co było mi wiadomo Klaudia utrzymuje kontakt w Kubą.
-Idziesz jutro do Pateckiego?-Zapytała Klaudia.
-Raczej tak, a co?-Odpowiedziałam.
Nie lubiłam rozmawiać z nią na jakikolwiek temat a już w ogóle o ekipie, znając życie będzie chciała ze mną iść czy coś.
-Bo chciałam wyjść gdzieś z nim sama. Rozumiesz, wydaje mi się że mu się podobam, a on też mi się podoba wiec szkoda byłoby to zmarnować.-Powiedziała.
Jeszcze tego brakowało żeby umawiała się na randki z moim chłopakiem. Szczerze mówiąc ciężko przerzucić się z mówienia przyjaciel na chłopak.
Próbowałam utrzymać powagę ale średnio mi to wychodziło, jeszcze większy uśmiech zawitał na mojej twarzy.
-Nie wydaje mi się żeby Kuba był tobą zainteresowany.-Powiedziałam sucho.
-Mniejsza o to. Jutro z nim wyjdę i tobie nic do tego, wiec znajdź sobie inne zajęcie.
-Jakbyś chciała wiedzieć Kuba nie mieszka sam, wiec jak tam przyjdę to raczej nie będę się nudzić.
Skończyłam tą krótką rozmowę, ogarnęłam się do spania i włączyłam laptopa. Przeglądałam YouTuba i natrafiłam na sporo filmów shipujących mnie i Kubę. Obejrzałam kilka i doszłam do wniosku że faktycznie słodko razem wyglądamy.
CZYTASZ
Is It love?||Jakub Patecki
FanficStudia to zupełnie nowy etap w życiu młodych ludzi. A dla tej dziewczyny to zmiana która obróci jej świat do góry nogami...