🅃🅆🄽🄴🄽🅃🅈-🄴🄸🄶🄷🅃

1.4K 67 15
                                    

-Dzisiaj duża zmiana.-Powiedziała Sylwia gdy usiadłam na fotelu.

Wszyscy z domu ekipy polecili mi jej salon, a jako że farbuje włosy to przyda mi się ktoś zaufany.

-Jesteś pewna że chcesz oddać włosy na fundacje?-Zapytała ostatni raz.

-Tak.-Odpowiedziałam.

Sporo się nad tym zastanawiam ale jeśli to ma komis pomóc to bardzo chętnie.

Zawiązała na moich włosach kilka warkoczyków równej długości. Bardzo dawno planowałam oddać włosy i czekałam na tem moment, chciałam też je zafarbować a nie opłacało mi się to gdy miałam włosy do pasa.

Po kilku minutach moje włosy były krótsze o ponad połowe.

-Inaczej.-Stwierdziłam.

-A za chwile jeszcze bardziej się zmieni.

Dziewczyna nałożyła fioletową farbę na moją głowę. Przesiedziałam w salonie kilka godzin ale efekt był warty.

Bardzo tego potrzebowałam, moje długie, jasne włosy nie dość że doprowadzały mnie powoli do szaleństwa to znudziły mi się. Teraz ledwno dotykają ramion i mają jasno-fioletowy odcień.

-O japierdole! Wyglądasz... łooo!- Kuba krzyknął gdy mnie zobaczył.

-Podoba ci się?-Zapytałam.

-Jeszcze pytasz, wyglądasz zajebiście. Myślałem że podetniesz końcówki albo jakieś takie dziwne coś na głowie sobie zrobisz, a tu taka petarda.

Naprawę mu się podoba czy tylko udaje żeby mi było miło.

-Mówisz serio?

-Pewnie że tak, wyglądasz przepięknie, nie myślałem że możesz być jeszcze ładniejsza. Wstawiłeś juz na instagrama?-Zapytałam.

Julia, nawet nie próbuj się rumienić! Przyzwyczaiłam się do komplementów ze strony Kuby ale jakby ughhh. Ci się ze mną dzieje. Jesteśmy przyjaciółmi to normalne.

-Julia!-krzyknął.

Chyba trochę za bardzo się zamyśliłem.

-Ajj, przepraszam zamyśliłam się. O co pytałeś?

-Czy pokazałaś już włosy na instatgramie?

-Efektu końcowego jeszcze nie, tylko to że jestem u fryzjera.-Odpowiedziałam.

-To jeszcze nie dodawaj, Karol nagrywa vloga, reakcja na twoje włosy załapie się na odcinek.

-No dobra.-Zgodziłam się i ruszyliśmy na miejsce.

-Założyłam na głowę kaptur i weszłam do środka. W salonie siedział Karol z Mikołajem i Krzychem.

-Byłam dzisiaj u fryzjera i muszę wam coś pokazać.-Zaczęłam

-Dajesz.-Powiedział Mikołaj a Piotrullo włączył kamerę i skierował ją na mnie.

Pomimo tego że jego wiek Mixera jest najbardzej zbliżony do mojego to z ekipy chyba z nim właśnie mam najgorszy kontakt.

Zdjęłam kaptur i zaprezentowałaby dumnie nową fryzurę.

-Peruka jak nic. Nie obcięłabyś tyle włosów.-Stwierdził Karol.

-Oddalam je na fundacje. A przefarbowałam bo chciałam trochę koloru na sobie.-Wytłumaczyłam.

-Nie no kozak są. Pasuje ci fioletowy.-Pochwalił mnie Mixer.

-Dziękuje.

-Ja dalej nie wierze że one są twoje.-Friz podszedł bliżej mnie.

-Wyglądasz dużo lepiej, podkreślają twój charakter.-Dodał poczciwy.

Pokazałam się reszcie domownikom, wszyscy mówili że ślicznie i że pasuje, mi też się bardzo podoba.

Wstawiłam zdjęcie przed i po na relacje a ludzie odrazu zaczęli mi pisać że wyglądam cudnie ale były też wiadomości które mówiły że dalej brzydko i że nigdy nie będę ładna. Kilka fanpageów na mój temat wstawiło tą przemianę do siebie na profile.

Dzisiaj na kanale Weroniki pojawił się też film ze mną w roli głównej, postanowiłam przeczytać kilka komentarzy żeby zobaczyć czy ludzie faktycznie tak dobrze mnie odbierają.

Jako pierwszy zauważyłam komentarzy od jakiejś dziewczyny „Patecki i Julia to ship życia" zebrał on 300 polubień. Czy wszyscy w około uważają że moim księciem z bajki jest Kuba? 

Większość pozytywnych komentarzy miala po około sto polubień na przykład „Kto jest za tym żeby Julia częściej pojawiła się na filmach" miał 120.

Znalazły się też te które powodowały nie wielki smutek na mojej twarzy, i szczerze mówiąc nie było ich mało „jak ona dojdzie do ekipy to się chyba zabije" „jeszcze jakiejś tik tokerki tam brakowało" „Patecki zasługuje na lepsza dziewczyne niż ona"

-Co ty taka smutna?-Podszedł do mnie Karol.

-Nie, nic się nie stało.-Skłamałam.

-Mi możesz powiedzieć, ale jeśli nie chcesz nie wymuszam.

Właśnie za to uwielbiam Karola, potrafi mnie pocieszyć i wysłuchać, ale nie naciska żebym mówiła mu o wszystkim.

-Czytam komentarze, jest trochę hejtu.-Odpowiedziałam.

-Nie przejmuj się tym, jesteś wspaniała i to jest najważniejsze. Twoi fani cie kochają tak samo jak my, a tak w ogóle to wydaje mi się czy mój ulubiony ship przeobraża się w związek.

-Karol ja, ja nie wiem, ja po prostu nie wiem.

-Daj sobie czas, przyjdzie ten moment kiedy będziesz wiedziała czy odwzajemniasz uczucia Kuby.

-Skąd wiesz że on coś do mnie czuje?

-Nie oszukujmy się, każdy to widzi.

-Ja nie. -Powiedziałam co nie dokonać było ostatnio prawdą.

-W ogóle? Nigdy nie zauważyłaś że Kuba zachowuje się inaczej wobec ciebie, niż wobec innych dziewczyn?-Zapytał.

-No, ostatnio może trochę ale... muszę to wszystko przemyśleć.

Is It love?||Jakub PateckiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz