🅃🅆🄴🄽🅃🅈-🅂🄸🅇

1.4K 68 1
                                    

„Hej kochani, dzisiaj jest w jakimś stopniu ważny dla mnie dzień ponieważ kupuje samochód, tak nareszcie nikt nie będzie musiał po mnie jeździć. Długo na niego zbierałam, a kiedy kwota była wystarczają duża długo myślałam na modelem. Zaraz jadę go odebrać więc zobaczycie co to za autko."

Chwile po tym jak wstawiałam story pod dom podjechał Łukasz i Karol, oni namawiali mnie żebym kupiła mercedesa bo wtedy mogą załatwić mi jaką niewielką przecenę.

Zawieźli mnie do salonu, tak było podpisywanie umowy, ubezpieczenia i innych rzeczy na których się nie znam. Na szczęście Łukasz zajął się większością spraw, także wyborem idealnego modelu bo przyznam że sama dalej nie wiem jaki to dokładnie model.

-To co Julia, siadasz za kierownice.-Zawołał Karol gdy nareszcie zobaczyliśmy samochód.

-No pewnie, ale ja na waszym miejscu bym się trochę bała ze mną jechać, nie jestem najlepszym kierowcą.

Ruszyliśmy ulicami Krakowa, całą drogę się stresowałam, auto było wygodne i co najważniejsze to był automat.

Kupiłam je właśnie teraz żeby ułatwić sobie drogę na uczelnie, szkoda byłoby mi wydawać codziennie pieniądze na transport. A rozpoczęcie roku mam już jutro, to spowoduje że napewno będę się mniej udzielać na instagramie a także na YouTube na którym w ostatnim czasie pojawiałam się bardzo często.

Skoro dostałam się już na moje wymarzone studia, nie mogę zmarnować tego przez prace w internecie. Aktualnie social media to moje jedyne źródło dochodów wiec nie mogę z tego całkiem zrezygnować.

-To co Julia, jutro zawieziesz mnie na uczelnie.-Oświadczył Patecki.

-Rozumiem że teraz ja będę was wszędzie wozić.-Powiedziałam.

-Nie, tylko do sklepu, szkoły, galerii i jeszcze w kilka innych miejsc. -Zażartował chłopak.

Is It love?||Jakub PateckiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz