-Nie pamietam kiedy ostatnio jadłam sushi.-Powiedziałam gdy weszliśmy do środka.
-Ja szczerze mówić też. Nie jestem wielkim fanem, ale co jakiś czas lubię sobie zjeść.
-Ja tak samo.-zgodziłam się z nim.
Zamówiliśmy i rozmawiając na przeróżne tematy zjedliśmy. Przez całą rozmowę czułam jakbym znała go przez całe życie.
-To teraz jedziemy na rynek. Ostatnio Karol przeszkodził nam wiec dzisiaj też cie tam zabiorę.
-No dobra.
Siedzieliśmy na jednej z ławek i rozmawialiśmy. W pewnym momencie zaczęło padać, na początku delikatnie ale w kilka minut zmieniło się to w naprawdę dużą ulewę.
-Szybka ewakuacja.-Zaproponował.
-Tak!-Zgodziłam się z nim.
Od auta dzieliło nas kilkanaście metrów ale zanim do niego doszliśmy byliśmy cali przemoczeni.
-Czyli mój idealny plan nie wyjdzie.
-A gdzie chciałeś jeszcze jechać.-Zapytałam.
-Kiedyś się dowiesz... A teraz musimy wymyślić coś innego.
-U mnie jest spokojnie, chyba że dziewczyny nagle postanowiły zrobić jakąś niezapowiedzianą imprezę. Możemy obejrzeć jakiś film.
-No i zajebiście. Ale MÓJ pomysł był dużo lepszy!-Zaakcentował słowo mój.
-Możliwe.
Weszliśmy do domu, ja zrobiłam popcorn a Patecki poszukał filmu, w aucie uzgodniliśmy że obejrzymy jakąś bajkę.
-Może „Gdzie jest Nemo?"-Zaproponował.
-A obejrzymy jeszcze potem „Gdzie jest Dory?"
-Nie ma najmniejszego problemu!-Krzyknął.-A może jednak jest problem.-Powiedział jakby sam do siebie.
-Czemu?
-Nie umiem znaleść na internecie drugiej części.-Powiedział zawiedziony.
-Mam zapisaną gdzieś na komputerze.
-To włączam.
Wyciągnęłam popcorn z mikrofalówki i wysypałem do miski. W między czasie chłopak ukradł kilka sztuk i po kolei wrzucał je sobie do buzi, każdy kolejny podrzucając jeszcze wyżej. Kiedy przy piątym wpadł mu do oka nie było już tak zabawnie.
-Żyjesz.-Zapytałam chociaż byłam pewna odpowiedzi.
-Oczywiście że tak, żaden popcorn mi nie groźny!-Wykrzyczał a następnie sam do siebie powiedział.-Wytrzymasz, to tylko popcorn.-Następnie zaczął się śmiać.
Spędziliśmy wieczór na oglądaniu mojej ukochanej bajki. Przy drugiej części oczy zaczęły mi się robić ciężkie i na końcówce już spałam.
CZYTASZ
Is It love?||Jakub Patecki
Fiksi PenggemarStudia to zupełnie nowy etap w życiu młodych ludzi. A dla tej dziewczyny to zmiana która obróci jej świat do góry nogami...