🄽🄸🄽🄴

1.9K 71 5
                                    

Maraton 5/8

Następne dwa tygodnie spędziłam z ekipą, wystąpiłam na kilku odcinkach a ludzie w komentarzach bardzo miło mnie przyjęli.

Przez ten czas zaprzyjaźniłam się z Pateckim, czuje się jakbym znała go od urodzenia, mogę mu powiedzieć o wszystkim bez wachania.

Wczoraj Karol odwiózł mnie do domu o 2, szczerze mówiąc trochę mi głupio że musi tak jeździ bo mnie by to denerwowało a przeważnie tylko on jest w stanie kierować autem. Ja nie mam auta, a poza tym ledwo zdałam prawo jazdy i czasem boje się siadać za kierownicą.

Promienie słońca wchodziły do mojego pokoju kiedy ja leżałam na łóżku zawinięta w kołdrę.
Otworzyłam oczy i spojrzałam na zegar.

-Dochodzi dziewiąta.-Cichym głosem powiedziałam sama do siebie.

Włożyłam rękę pod poduszkę w celu poszukiwania telefonu i po chwile znajdował się on już w moich rękach.

Przeglądnęłam po kolei wszystkie aplikacje co zajęło mi około godziny. Obejrzałam story Friza i zauważyłam że oznaczył mnie na jednym z nich. Siedziałam wtedy na kanapie i jadłam pizzę. Na instagramie przybyło mi też tej nocy kilkaset nowych obserwujących.

Zrzuciłam z siebie kołdrę i powędrowałam do naszej wspólnej kuchni zrobić śniadanie.
Tosty z dodatkową ilością sera to jest to co kocham. Usiadłam przy stole i włączyłam netflixa. W całym domu było cicho co oznaczało że dziewczyny dalej śpią.

Jedząc śniadanie nie umiałam się skupić na serialu bo po głowie cały czas miałam myśli związane z ekipą.

-Co oglądasz?-Z zamyślenia wyciągnęła mnie Klaudia.

Z nią znałam się wcześniej i szczerze mówiąc nigdy za nią nie przepadałam, zawsze chciał wszystko wiedzieć.

-Szkoła dla elity, ale nie umiem się w ogóle skupić.-Odpowiedziałam.

-Pewnie ten chłopak co sie z nim spotykałaś ostatnio ci siedzi w głowie. Jak on miał, Kuba?

-Kuba. Ale nie, nie myśle teraz o nim.-Niby skłamałam ale jakby się tak dokładniej zastanowić to myślałam o całej ekipie.

-Ta jasne. To twój chłopka?-pytała dalej.

-Znamy się od niedawna. Oprowadzał mnie po mieście. Powinnaś go znać, należy do ekipy friza.-powoli się wkurzyłam.

-Wiesz że nie oglądam YouTuba.-Nie wiedziałam.-Daje wam miesiąc i będziecie razem.

-Nie mam teraz czasu na chłopaka, zaczynam studia. Poza tym niedawno się rozstałam i nie wiem czy dałabym radę tak szybko komuś zaufać.-Skończyłam mówić a następnie schowałem talerz do zmywarki i wróciłam do pokoju.

Is It love?||Jakub PateckiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz