🅃🄷🄸🅁🅃🅈-🅃🄷🅁🄴🄴

1.3K 57 6
                                    

@_alix_xo
Myśle że powinniście do siebie wrócić. Byliście ze sobą bardzo szczęśliwi, a on przyznał się do błędu który popełnił. Nadal Cie kocha.

Nie, nie, nie. Czemu akurat jak zaczęłam spotykać się z Kubą on musi wszystko zepsuć. Nie no, sprawa jasna przecież nie wrócę do Dominika.

@julia_gorska
Nie wiem czy to by był najlepszy pomysł.

@_alix_xo
Rób jak uważasz ale ja jestem za tym żebyście do siebie wrócili. Byliście wspaniałą parą.

Byliśmy? No chyba byliśmy, prawie żadnych kłótni, podkochiwałam się w nim od pierwszej klasy, nasz związek trwał bardzo długo. Dominik jest osobą która zna mnie jak nikt inny.

Chciałam napisać Ali o tym że teraz mam chłopka ale sama prosiłam Kubę aby nie mówił nikomu o tym że jesteśmy razem wiec sama też nie powinnam nikomu mówić.

@julia_gorska
To nie najlepszy moment żeby wspominać o Dominiku. Jakby zaczęła układać sobie życie i nie chce wracać do przeszłości.

Pojedyncza łza spłynęła po moim policzku. Zamknęłam oczy i starałam się o tym nie myśleć.

Obudziłam się kilka godzin później, za oknem było ciemno, prawie północ, nie najgorzej.

-No jasne a rano mam iść do szkoły i udawać że nic się nie stało.

Weszłam na instagrama, nie spodziewałam się tego co zobaczyłam, dwie wiadomości od Dominika i mnóstwo oznaczeń w postach i wiadomości na DM.

-Zabijcie mnie.-Mówiłam sama do siebie.

@do.mi.nik
Hej

@do.mi.nik
Moglibyśmy pogadać

Powinnam odpisać, a może najpierw napisać do Kuby, chociaż on juz pewnie o wszystkim wie, i teraz zastanawia się czy ze mną nie zerwać.

-Uspokój się, wszystko na spokojnie, nie odczytuj wiadomości, nie rób nic. Odłóże telefon, umyje się i pójdę spać. Jutro rano wszystko się wyjaśni. Kuba zaczyna lekcje później niż ja, w szkole rzadko kiedy się mijamy wiec pogadamy dopiero po południu.-Próbowałam się uspokoić.

Jak sobie powiedziałam tak zrobiłam, o dziwo zasnąć nie było aż tak ciężko jak się spodziewałam.

Is It love?||Jakub PateckiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz