Byl den před Vánocemi a já seděla ve společence začtená do knihy.
,,Ahoj Sofie, ty tu zůstáváš na prázdniny?"zeptal se mě nějaký hlas.
Vzhlédla jsem od knihy a zjistila, že to je George a vedle něj stojí Fred.Trochu jsem se s nimi bavili, protože nás seznámil Ron.
,,Jo, vy tu taky zůstáváte?"snažila jsem se znít normálně.
Oba kývli na znamení souhlasu a zase odešli pryč.
Zítra měly být Vánoce a já je poprvé strávím jinde než doma.Byla jsem docela smutná a zklamaná, ale alespoň tu zůstávala i Beth.
Zvedla jsem se z křesla a šla jí hledat.
Všichni z mého pokoje na Vánoce jely domů, takže bych tam byla sama, ale teď jsem se jí chtěla zeptat, jestli by nechtěla spát u mě v pokoji.
Došla jsem před havraspárakou společenskou místnost a čekala, až někdo půjde dovnitř.
Nakonec šla kolem nějaká skupinka dívek, které chodily nejspíš do pátého nebo šestého ročníku.
,,Ehm...mohly by jste mi prosím zavolat Elizabeth Blackovou?"zeptala jsem se.
,,Jo, klidně."přitakala nějaká černovláska s úsměvem.
Zodpověděli nějakou otázku a zanedlouho se ve dveřích objevila Beth.
,,Ahoj Sofie, co potřebuješ?"řekla, jakmile mě uviděla.
,,Napadlo mě, že když tu obě zůstáváme, mohla bys spát u mě na pokoji.Zůstává tu někdo z tvého pokoje?"zeptala jsem se.
,,Ne nezůstává, bylo by dobrý, kdybysme nemusely být samy na pokoji."rozzářila se.
,,Tak já ti pomůžu přenést věci, stejně všichni za hodinu odjížděj."nabídla jsem se.
Spokojeně kývla a já vešla do havraspárské společenské místnosti.
Vypadala velice útulně, ladila se do modré a bronzové barvy a byla tu i socha nějaké ženy.
Zavedla mě do pokoje, kde byly nějaké dívky, které si balily věci.
,,Vy se vlastně ještě neznáte.Tohle je moje sestra Sofie."představila mě a dívky mi postupně začaly říkat svá jména, která jsem si samozřejmě nezapamatovala.
Pomohla jsem Beth vzít všechny věci a zamířily jsme do naší společenky.
Naštěstí byly obě na stejném patře, takže jsme nemusely vycházet ani scházet žádné schody.
Řekla jsem heslo, obraz se odklopil a obě jsme vešly dovnitř.
,,Kdo to je?"zeptal se Fred, když jsem s Beth přešla ke schodům do dívčích ložnic.
,,Ahoj, já jsem Elizabeth Blacková, ale klidně mi říkejte Beth.Na pokoji bych byla sama, tak budu spát u Sofie.A vy jste?"představila se s úsměvem.
,,Já jsem Fred a tohle je George, jsme rádi, že tu budeš, vypadáš mile a sympaticky."nadhodil Fred.
,,Děkuju, vy taky."obdařila Freda oslňujícím, možná trochu rozpačitým úsměvem.
Ona se vždycky uměla bavit s lidmi, já kdyby mi tohle někdo řekl, zčervenala bych a nastalo by trapné ticho.
,,Tak mi už půjdeme."zakročila jsem a začala vycházet schody.
,,Tak se uvidíme pak Beth."rozloučili se dvojčata a odešla někam pryč.
Konečně jsme její věci uklidily a v klidu mohly sejít do společenky.
Po chvíli přišli i Harry s Ronem.
,,Jé, ahoj Beth."pozdravil Harry.
,,Ahoj."odpověděla mu s tím jejím typickým úsměvem.
Chvíli si jen tak povídali, a já nepřítomně hleděla někam z okna a přemýšlela o různých věcech.
Skoro všichni odjeli domů, takže tady byl klid.
,,Hej Sofie!"Harry mi zamával rukou před obličejem.
,,Co jsi říkal?Promiň já tě neposlouchala."omluvně jsem se na něj podívala.
,,Jestli už nepůjdeme na večeři."řekl trochu podrážděně.
Přikývla jsem a všichni čtyři jsme vyrazili do velké síně.
..........
,,Vstávej Sofie!Jsou Vánoce!"probudil mě hlas Beth.
Zamžourala jsem do světla a zjistila, že je Beth už oblečená.
Vyhrabala jsem se zpod peřin a šla do koupelny provést ranní hygienu.
Když jsem z koupelny vyšla, Beth už netrpělivě postávala před dveřmi.
,,Nepůjdeme se podívat za klukama?"zeptala jsem se jí, zatímco jsem si dělala drdol.
,,Jo, klidně."souhlasila a obě jsme se odebraly do ložnice, kde Harry s Ronem spali.
Když jsem otevřela dveře, zjistila jsem, že oba jsou vzhůru, ale ještě v pyžamu.
,,Tady máte dárky!"podala jsem jim balíčky a s Beth jsme šly do společenské místnosti.
,,A rychle se upravte, ať můžeme jít na snídani!"křikla jsem ješě za nimi.
Čekaly jsme ještě asi deset minut, než konečně přišli Harry s Ronem.
Na snídani se k nám ještě připojili Fred a George.
Na snídani bylo tolik jídla, že jsem vůbec nevěděla, co si vzít.Nakonec jsem si vybrala a pustila se do jídla.
,,Nechcete se jít projít ven?"zeptal se George.
Všichni jsme kývli a odešli nahoru vzít si nějaké oblečení na ven.
,,Tak jdeme."zavelel Fred, když jsme s Beth spěchaly ze schodů už dobře oblečené.
Chvíli jsme se jen tak procházeli, ale pak nastala zuřivá sněhová bitva.
Beth se jako obvykle nezapojila, jen si sedla na jednu zasněženou lavičku a nepřítomně pozorovala okolí.Na sobě měla jen lehkou bundu a džíny.
Já jsem byla úplně promočná, ale nijak zvlášť mi to nevadilo.Na sobě jsem měla zimní kalhoty a i zimní bundu a bylo mi teplo.
Fred k Beth přišel a zvedl ji do náruče.Snažila se bránit, ale byl moc velký.
,,Prosím nedělej to."vyjekla ještě před tím, než ji Fres pustil do sněhu.
Vlasy si odhrnula z obličeje, hodila po Fredovi sněhovou koulí a bitva začla nanovo.
Asi po hodině jsme se celí unavení vrátili zpátky do hradu.Šli jsme do společenky, kde jsme si jen tam sedli do křesel a vykládali si všechno možné.
,,Zahrajem si kouzelnické šachy?"zeptal se mě George.
Přikývla jsem a oba jsme začali hrát.Mně kouzelnické šachy moc nešly, ale Beth mi pomáhala.
Po nějaké době jsem konečně udělala poslední tah a řekla ,,šach mat."
,,Vyhrála jsem!"zaradovala jsem se.
,,Ale kdybych ti já nepomáhala, prohrála bys na plné čáře."setřela mě Beth, ale usmála se u toho.
Bylo asi jedenáct hodin večer a Harry s Ronem už byli ve svém pokoji.
,,Asi si už taky půjdu lehnout."pronesla jsem, a na znamení jsem si hlasitě zívla.
,,Dobrou noc."pozdravili mě sborově.
,,Dobrou."odpověděla jsem a už vycházela schody do pokoje.
Rychle jsem se vysprchovala a vyčistila jsem si zuby.
Do postele jsem ulehala s pocitem štěstí a nakonec jsem byla ráda, že jsme s Beth na Vánoce zůstaly v Bradavicích.
Vaše Baru✨
ČTEŠ
Hogwart's Twins[HP FF II.]
FanfictionCo se stane, když jediná dcera Jamese a Lily Potterových bude vyrůstat u Clarissi a Elizabeth Blackových?Její dvojče žije někde úplně jiný život.Jestli vás to zajímá, tak si přečtěte můj příběh. Úspěchy:2.4.2020 #25-twins 2.4.2020 #5...