Na nástupišti devět a tři čtvrtě bylo rušno. Bylo slyšet houkání sov a hlasy studentů, kteří měli za malou chvíli usednout do Bradavického expresu a jet do Bradavic.
Překážkou právě prošla čtyřčelá rodina. Sofie Finniganová, její manžel Seamus Finnigan, jejich starší syn Jace a dvera Elizabeth.
Jace šel už do čtvrtého ročníku, ale Elizabeth si musela ještě rok počkat. Právě to zapříčinilo, že se tvářila otráveně, ale na tváři se jí objevil úsměv, když spatřila rodinu Potterových.
I se svým bratrem se k nim nadšeně rozběhla a začali se spolu bavit o zážitcích z prázdnin. Jejich rodiče je jen s úsměvem pozorovali a pomalým krokem je následovali.
,,Ahoj Harry, tak jak ti jde práce na Ministerstvu? Slyšela jsem, že tě povýšili. Jo a tebe taky zdravím Ginny." došla k nim Sofie a s úsměvem hleděla na svého bratra.
Po chvíli se k nim připojili ještě všichni Weasleyovi a společně zabírali dobrou čtvrtinu nástupiště. Všichni spolu vesela klábosili, a když přišel čas loučení, neobešlo se to bez slz.
Nejvíce brečela Elizabeth, která s nimi nemohla jet. Naposledy zamávala na svého bratra a poté už vlak zmizel za zatáčkou.
Sofie si vzpomněla na svůj nástup do Bradavic. Jak se strachovala do jaké koleje ji zařadí a taky na to, jak se tehdy dozvěděla, že je vlastně Potterová. Už třikrát za život se jí změnilo přijmení.
Z jiného světa to pozorovali Lily s Jamesem, Sirius a dokonce i Beth s Fredem. Všichni byli šťastní a zdálo se, že už se nic nemůže pokazit. Život sice bude plynout dál, ale dokud budou spolu, vždycky to zvládnou.
Nemůžu uvěřit, že už je konec. Epilog je krátký jen tak, abych to nějak zakončila. Ale víc vám k příběhu napíšu v poděkování.
Vaše Baru✨
ČTEŠ
Hogwart's Twins[HP FF II.]
FanfictionCo se stane, když jediná dcera Jamese a Lily Potterových bude vyrůstat u Clarissi a Elizabeth Blackových?Její dvojče žije někde úplně jiný život.Jestli vás to zajímá, tak si přečtěte můj příběh. Úspěchy:2.4.2020 #25-twins 2.4.2020 #5...