21. rész (18+ tartalom)

350 22 0
                                    


-Biztos- erre ráhajolt a nyakamra és elkezdte csókokkal behinteni azt. Éreztem ahogy bejáratomhoz illeszti magát.
-Ez most egy kicsit fájni fog. Azonnal szólj ha nem bírod rendben? - ismételte meg a kérdését mire csak bólintottam. Lassan elkezdett belém hatolni. Ahogy egyre jobban bennem volt úgy szorítottam össze a szemem. Feszített és fájt. Ekkor megállt. Megvárta míg ellazulnak az izmaim és újra beljebb és beljebb hatolt míg végül teljesen bennem volt. - Jól vagy? - kérdezte meg az arcomat simogatva.
-Igen csak várj egy kicsit kérlek. - válaszoltam neki. Nem mozdult. Egyszer csak kezdett enyhülni a feszítés és egy másik érzés vette át a fájdalom helyét. Az élvezet. Ekkor megmozdítottam a csípőm amire rögtön reagált és lassan elkezdett bennem mozogni. Egyre jobban élvezte a testem ennek köszönhetően elkezdtek a sóhajok kiszakadni a tüdőmből. Ahogy gyorsított a tempón úgy váltottak a sóhajok át nyögésbe. Lassan már Dabi is minden egyes lökésnél elkezdett aprókat nyögni. 
-Luna.. Nem.. akarom..hogy..fájjon..de.. nem..bírom..tovább..vissza..fogni..magam.. - mondta a szavakat minden egyes lökésnél. 
-Nem.is.kell - válaszoltam neki mire hirtelen felültetett az ölébe amit egy enyhe sikollyal követtem de egyből a torkomon is akadt a következő ahogy fenekemnél fogva elkezdett egy teljesen már tempót diktálni. Éreztem, ahogy egyre mélyebbre és mélyebbre hatol belém. Egyre gyorsabban és elért bennem egy olyan pontot ami után már teljesen elvesztettem az irányítást a testem felett. - Ah.. Dabi.. neh.. hagyd.. abba.. - nyögtem a szavakat a szájára. Válaszként csak morgott egyet ajkait az enyémre tapasztotta és már nem csak engem mozgatott hanem ő is belemozdult a lökésekbe. Éreztem, hogy nem kell sok és újra elér az a mámorító érzés.
-Lunah.. éhén.. min.. mindjárt.. - lihegte a szavakat a nyakamra. 
-Éhén.. ish.. - és itt volt az amikor egy erőteljesen belém hatolt és egy hatalmas nyögés szakadt ki a tüdőmből ahogyan Dabi torkán sem maradt ott a hang. Éreztem ahogy testem ismét megremeg és az a bizsergető érzés végig járja minden porcikámat. Dabi is remegett és éreztem ahogy meg- megráng bennem. Lihegve néztünk egymás szemeibe majd egy hosszú csókba húzott amit hagytam. Az erőm már majdnem hogy elfogyott. Lassan vissza fektetett a kabátjára majd óvatosan kihúzta magát belőlem. Amikor oda nézett összeráncolta a szemét. 
-Mi az? - szinte suttogtam a szavakat mert máshogy már nem voltam képes beszélni. 
-Semmi. - nézett rám majd nyomott egy csókot a számra és elvett egy zsepit a táskámból. Lehúzta vele a gumit magáról és összegyűrte majd felállt és a pár méterre lévő kukába dobta azt. Vissza sétált és mellém feküdt. A mellkasába fúrtam a fejem és éreztem, hogy a szemeim nehezednek. Lassan egyenletessé vált a légzésem mire éreztem, hogy megmozdul de nem tudtam már reagálni az álom határán. Belepuszilt a hajamba és még mielőtt elaludtam meghallottam suttogó szavait. Hanga rekedt volt. Nem olyan mint pár perccel ezelőtt. Karjait körém fonta és úgy húzott magához. 
-Sajnálom Luna.. de beléd szerettem.. - ennyit hallottam majd elnyomott az álom. 

Éles fényt szűrődött át a lehunyt szemeimen. Kinyitottam azokat de vissza is csuktam. Ahogy megmozdultam éreztem, hogy valami puhán fekszem. Nem emlékeztem rá, hogy Dabi ilyen puha lenne így erőt vettem magamon és lassan kinyitottam a szemem hogy körül nézzek. Egy ágyban feküdtem. Oldalra néztem és felismertem, hogy ez a motel szobája ahol lepakoltunk. Megfordultam és szembe találtam magam egy alvó Dabival. Halkan szuszogott. Hason feküdt és a párnája alatt voltak a kezei. Fekete haja az arcába hullott. Ahogy néztem olyan érzésem volt, hogy óriási nagy titkot hordoz magával amit nem fog senkivel sem megosztani. Még velem sem. Óvatosan kikeltem az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Lezuhanyoztam közben kimostam a hajamból a homokot ami beleragadt az éjszaka folyamán. Furcsán éreztem magam. Nagyot sóhajtva kiszálltam a víz alól és felvettem a köntöst. Mikor kiléptem Dabi még mindig aludt így rendeltem fel a szobába reggelit. Kértem, hogy csak egy halkat kopogjanak. Mikor megérkezett a szoba szerviz így is tettek. Éppen csak egy alig hallhatót kopogtak. Rögtön az ajtóhoz rohantam és átvettem a reggelit majd adtam borravalót is. Letettem az asztalra és felvettem egy fekete csipke francia bugyit és a hozzá illő melltartót. Hajamat körbetekertem egy törölközővel és így mászkáltam a szobában. Mikor végeztem a reggeli kirakásával egy morgás ijesztett meg. 
-Mm.. Megtudnám szokni a látványt. - morogta Dabi. Mikor felé fordultam még mindig a párna alatt voltak a kezei de a szemeivel engem fürkészett. 
-Jóreggelt. - lépdeltem oda hozzá és egy gyors csókot kapott. 
-Neked is szépség. - mosolygott.
-Hogyan is kerültem be a szobába? - ültem le az ágyra. Ekkor nyújtózott megfordult és nyújtózkodva válaszolt. 
-Elaludtál a parton és én meg felhoztalak. Még jó hogy a ruhát nem tüntetted el mert akkor bajban lettem volna. - nézett a szemeimbe várva a reakciómat. Amikor eszembe jutott hogy mi is történt a parton elvörösödtem amit csak egy mosollyal nyugtázott. - Betettelek az ágyba utána meg vissza mentem a cuccokért. - fejezte be a mondatot. 
-Értem. - néztem magam elé még mindig vörösen. - Gyere reggelizzünk. 
-Okés. - azzal kimászott az ágyból és megnyugodtam mikor láttam, hogy van rajta boxer. 

Miután megreggeliztünk elmentünk a városba sétálni. Beültünk majdnem minden helyre és vagy ittunk valami hűsítőt vagy ettünk egy kevés desszertet. Hamar eltelt a nap és fáradtan dőltem be az ágyba aznap este. Dabi is csak mellém feküdt majd Magához húzva aludt el. Nekem még kattogott az agyam mindenen de próbáltam elhessegetni. Arra a döntésre jutottam, hogy holnap felhívom anyáékat mi van velük. Ezzel a gondolattal aludtam el. 
Vasárnap reggel összepakoltunk és elhagytuk a motelt. Fizetés után beszálltunk a kocsiba de nem vissza fele a városba mentünk, hanem még tovább. Elővettem a telefonom és elkezdtem anyát hívni. Pár csörgés után fel is vette. 
-Szia kincsem. Mi a helyzet? - kérdezte ásítva. 
-Szia anya. Nincsen semmi különleges csak gondoltam felhívlak hogy mi a helyzet veletek. Felkeltettelek? 
-Nem dehogy. Nemrég keltem. Hosszúra nyúlt a vacsora. Apád még húzza a lóbőrt hallgasd csak. - azzal apa felé tartotta a telefont. Meghallottam ahogy horkol ám anya füttyentett két rövidet mire apa ugyan úgy horkantott fel. Erre elnevettem magam - Hallod? Nem most lesz hogy felkel.
-Igen hallom. De akkor pihenj te is. Vigyázzatok magatokra. Bármi van hívjatok. 
-Rendben van de te is. 
-Mindenképpen. Szeretlek anya. Szia. 
-Szia kincsem. - bontotta a vonalat. Dabi érdeklődve rám pillantott mire elmondtam neki hogy anya hogy szokta heccelni apát. Először furcsán nézett rám de nem bírta és kitört belőle a nevetés. Közben megérkeztünk egy nagyobb városba ahol az állat kertet látogattuk meg. Szinte egész nap ott voltunk. Engem alig tudott kirángatni a kisállat simogatóból. Kora este indultunk vissza a városba. Nem beszélgettünk de nem volt kínos a csend. Este fél10-re értünk a házunk elé. 
-Köszönöm ezt a csodálatos hétvégét Dabi. -hajoltam hozzá és adtam neki egy csókot.
-Én is köszönöm Luna. - mélyítette el a csókot. - Remélem minél hamarabb tudunk megint ilyen programot csinálni. 
-Az jó lenne. - majd kivettem a táskám és megkerültem az autót. - Jóéjszakát.
-Neked is szépségem - nyomott egy gyors csókot a számra. -Szia. 
-Szia. - azzal hátrébb léptem és már el is hajtott. Beléptem a házba és ahogy ledobtam a táskám az előszobában éreztem hogy hívnom kell Bakuot. Lehámoztam magamról a felsőket és felül csak a melltartó takart amikor megszólaltam. 
-Szólítalak téged vihar-villám sárkánya Bakuo. Légy hát szememnek látható. - ismerős füst keletkezett körülöttem, és megjelent a sárkány. 
-Régen beszéltünk Luminna. - nézett rám. - Beszélnünk kell. 
-Sejtettem.. - sóhajtottam nagyot majd leültem a nappaliban. -Hallgatlak. Miről van szó?
-Arról a kapcsolatról ami a szíved a tested és egy sárkány teste között van. 
-Hogy mivan? - éreztem, hogy kezdek szédülni.   



Sziasztok. c: Meghoztam ezt a két részt. Lesz itt egy nagyobb fordulat. Remélem tetszik mindenkinek aki olvassa. Vélemények jöhetnek. Puszika. c: .__.

Sárkányszív (Baku x Reader)Where stories live. Discover now