23. rész

234 20 0
                                    

Ránéztem az órára. reggel fél7. 
-Basszus elkések. - azzal rohantam is a fürdőmbe gyorsan lezuhanyoztam és felkaptam az első kezem ügyébe akadó ruhákat. Bedobáltam a sulis cuccaimat a táskába és rohantam hogy elérjem a buszt. Pont akkor értem a buszhoz mikor az utolsó ember szállt fel. Elő kotortam a táskám aljáról a bértelem és felmutattam, majd megindultam hátra felé. Nem láttam sehol sem Bakugout amit furcsálltam. A suli előtt leszálltam és indultam a bejárat felé. 
-Luna - kiáltott utánam Uraraka. Megvártam amíg utol ért. - Szia. Milyen volt a hétvégéd? - kérdezte mosolyogva. 
-Szia. - öleltem meg. - Hát nagyon jó. Elmentünk a barátommal kirándulni meg a tengerpartra. - válaszoltam.
-Neked van barátod? Mégis mióta és ki az? - kezdett el kérdezősködni. 
-Igen van. Lassan már egy hónapja, hogy együtt vagyunk. És nem ismered idősebb nálunk. - nevettem. Mégsem mondhattam el neki hogy ki az. 
-Azta. Ezt a többieknek is tudnia kell. - csillogott a szeme. Nevetve mentem utána. A portán felmutattok az igazolványunkat és mentünk az első órára. Nagyot ásítva léptem be a terembe. 
-Nocsak Luna csak nem keveset aludtál? - emelgette a szemöldökét. 
-Konkrétan nem aludtam semmit. Edzettem. - vakartam a tarkómat. 
-Te aztán maximalista vagy mi? -  nézett rám Momo. 
-Nem vagyok az csak gyakorolnom kell a tűz manipulálást. 
-Képzeld Momo Lunának van barátja. Úgy. - mondta a kelleténél hangosabban Uraraka. 
-Mi ez komoly? - nézett rám Momo. -És ki az? Az osztályból valaki? 
-Nem. - ráztam meg a fejem.- Idősebb nálunk. 
-Ahhaa. -nézett rám majd leült a helyére. Én is elindultam.
Csengőszókor nyílt az ajtó és előbb Bakugou volt aki belépett mögötte Aizawa. Rám pillantott és megláttam, hogy az arca le van tapasztva szája pedig fel van repedve. Mi a szent szar történt vele?

Amilyen gyorsan rám pillantott olyan gyorsan el is kapta a tekintetét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amilyen gyorsan rám pillantott olyan gyorsan el is kapta a tekintetét. A szívem összeszorult. 
-Jólvan gyerekek akkor kezdjük a mai órát. - kezdte el Aizawa mire mindenki elcsendesedett. Gyorsan peregtek az órák. Ebéd szünetben a csajokkal ültünk együtt mikor láttam, hogy nincs a fiúkkal se Kiri se Bakugou. Felálltam az asztaltól majd elindultam de Mina utánam szólt. 
-Máris elmész? 
-Igen de csak mert anyuékat fel akarom hívni. - mosolyogtam rá mire csak bólintott. Elővettem a telefonom mert rezgett. Azt hittem anyám az de Mina írt. "Ha őket keresed a tetőn vannak."  Elmosolyodtam, majd elraktam a telefont és a tető felé vettem az irányt. Amennyire csak tudtam siettem fel. Hangokat hallottam majd megláttam, hogy nyitva az ajtó. Csendesen az ajtó takarásába álltam és hallgattam amit beszélnek.
-De honnan vagy biztos abban hogy szereti azt a tagot? - hallottam meg Kiri hangját. 
-Baszod pont te mondtad, hogy a lányoknak azt mondta hogy van palija. És biztos hogy az a nyomorult az akivel láttam múltkor csókolózni. És ha nem szeretné akkor meg minek lenne vele?- kérdezte Bakugou idegesen.
-Te is tudod, hogy Luna szülei képesség nélküliek. 
-Igen.. De csak nem vetemedik arra az a féreg hogy velük tartsa sakkban. - Hogy mivan? néztem magam elé. Szóval azt hiszi Dabi a szüleimmel zsarol.
-Biztos hogy nem. És ha Luna más miatt van vele? Miért nem bízol meg benne kicsit? 
-Nem benne nem bízok.. Hanem abban az alakban.. Hidd el Kiri.. Én láttam azt az embert nem te.. Nem csak az hogy Luna nem való hozzá.. Egyszerűen nem passzol bele a sztoriba. Biztos vagyok benne, hogy a Ligába tartozik. 
-Hé Kacchan ne mond azt hogy Luna rossz társaságba keveredett. - hallottam ahogy Deku is megszólal. Ő is itt van? 
-Kuss Deku.. próbálom nem ezt gondolni... De nem megy..
-És beszéltél már vele a múltkori történésről? - kérdezte Kiri. 
-Ha tudnátok hányszor mentem már el hozzá.. De sose csengettem be... Nem tudok a szemébe nézni.. Az a tekintet maradt meg bennem mikor pofon vágott.. 
-Milyen volt a tekintete Kacchan.?
-Nemtudom.. Ideges.. értetlen.. zavart.. mérges.. és annyi fájdalom volt benne hogy az hihetetlen... Nem hiszem hogy ember képes lenne elviselni annyi fájdalmat mint amennyi  a szemében látszódott. - Ekkor megszorítottam a pólóm.. Pontosan látta, hogy akkor mit éreztem. 
-Hát haver elmondhatod magadról, hogy megsirattad.. - szólalt meg Kiri.. 
-Hogy mit csinált Kacchan? - kakadt ki Deku. 
-Mivan? - hallottam az értetlenséget a hangján. 
-Jól hallottad. Vagy egy órán keresztül vigasztaltuk Minával. Nem tudom haver mit csináltál vagy mi történt kettőtök között de jobb lenne ha tisztáznátok.. Mina szerint még mindig nem tette túl magát rajta. 
-Hogy a büdös picsába lehetek ekkora idióta fasz...? Most mondjátok meg... - ekkor kinéztem. Bakugou a korlátra dőlt és a fejét le hajtotta. Kiri rám kapta a tekintetét mire Deku is felém nézett. A szám elé emeltem az ujjam jelezve hogy ne szóljanak rólam majd az arcomra mutattam ahol Bakugou tapasza volt és egy kérdőjelet rajzoltam a levegőbe. Értették mit akarok kérdezni. 
-Kacchan.. - kezdte Deku. 
-Mivan nyomi.? -emelte rá a tekintetét.
-Kivel verekedtél..? - sötétedett el a tekintete, mintha tudná a választ. 
-Mintha nem tudnád, hogy milyen az apám.. - kikerekedett a szemem. Rájöttem, hogy semmit sem tudok Bakugouról. 
-Ugye nem akarta megint anyudat megverni...? - mérgesedett fel Kiri..
-De igen.. megint segg részeg volt és anyám csak el akarta küldeni aludni mire az a nyomorult neki akart rontani. Még jó, hogy nem indultam el időben. Bár jó lett volna Lunával együtt jönni suliba.. - sóhajtott egy nagyot. Nekem pedig elkezdtek folyni a könnyeim.. Lassan elindultam vissza a terem felé. Menet közben rendeztem az arcom hogy ne látszódjon a sírásom. Pont csengőkor léptem a terembe. Leültem a helyemre és csak vártam, hogy jöjjön All Might és kezdetét vegye a gyakorlati óra. Hirtelen berobbant a terem ajtaja. Nagyot sóhajtottam amikor Bakugou lépett be a terembe.
-Nem lehetett volna normálisan kinyitni azt a szerencsétlen ajtót. Mit ártott neked? - követtem a szememmel.
-MIVAN LIBA? -fordult felém.
-Süket is vagy? - húztam gúnyos mosolyra a számat. Legalább újra önmaga a tetőn történt beszélgetés után. 
-MEGHALSZ RIBANC! - kiáltotta és kezében már kicsi robbanások voltak. 
-Ezt majd az órán rendezzétek le. - jelent meg All Might. - Hősruhákat felvenni és 10 perc múlva a béta gyakorló pályán. - azzal el is indult. Kivettem a 7-es számú táskát és már mentem is az öltözőbe. Hamar fel is öltöztem majd megvártam a többieket. Jirou végzett utánam. Mikor mindenki kész volt beszélgetve indultunk el a gyakorló pálya felé. Mire odaértünk a fiúk is végeztek és jöttek mögöttünk. - Rendben van osztály. - csapta össze a tenyereit All Might mire egy kisebb széllökést keltett. - Rokko Lumina. - nézett rám. - És Bakugou Katsuki. Most ti ketten küzdötök meg. Vezessétek le a feszültséget. Most nem kell figyelnetek a terepre. Többiek utánam a megfigyelőbe. - azzal minket otthagyott. Belépve a pályára rögtön egy árnyékos helyre mentem és vártam, hogy megkapjuk a jelet. - Mehet. - szólalt meg a rádióból a hangja. Azonnal felpattantam egy romos épület emeletére. Az árnyékban mentem és onnan vártam Bakugout. Nem kellett sokat várnom mire meghallottam jellegzetes robbanásait. 
-ELŐLEM NEM TUDSZ ELBÚJNI LIBA! - ordította és elhaladt alattam. Csak támasztottam a fejem és néztem ahogy össze vissza rombol. 

Akaratlanul is egy mosoly kúszott az arcomra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Akaratlanul is egy mosoly kúszott az arcomra. Aktiváltam a sárkány szemeim és láttam merre halad. Felvettem egy kisebb követ majd elhajítottam azt. Nem gondoltam volna, hogy akkora erővel hajítom el hogy amikor eltaláltam vele belecsapódjon az alatta lévő ház oldalába. 
-Mi a fasz? - kerekedett ki a szeme. - AZÉRT ENNYIRE ERŐSET NEM DOBTAM. - kiáltottam le neki a kitörött ablakban állva. Fel se szállt a porfelhő de Bakugou már repült felém. 
-SZÓVAL OTT BUJKÁLSZ. - ordította nekem mire csak szimplán arrébb álltam és elrepült mellettem. Vagyis hittem én. Úgy látszik tanult a múltkoriból mert most szinte rögtön támadásba is lendült. Ha nem emelem fel a kezem védekezően hogy azt találja el a rúgásával akkor az arcom bánta volna. - PUSZTULJ! - rohant nekem de nem robbantgatott. Szóval pusztakezes harcot akar. Legyen. És elkezdtük egymást támadni. Nem fogta vissza magát. De észre vettem, hogy mégsem akar kárt okozni bennem. Muszáj lesz hogy kihozzam belőle a felgyülemlett ideget. Senki nem képes ellenállni az erejének csak én. Hátra ugrottam és közben ökleimet már a jól megszokott módon összeillesztettem. Elkezdtem fújni a levegőt ami a kezeimen áthaladva tűz lett. Ügyesen kitért előle. Ekkor már ő is elkezdte használni a képességét. Majd egy órán keresztül harcoltunk mire kezdtem kifulladni. Észrevette és egy hirtelen mozdulattal gyomorszájon vágott amitől két emeletet lerepültem. Hangos csapódással álltam meg. Köhögni kezdtem ahogy a levegő a tüdőmbe ragadt. Bakugou azonnal lefogta az két kezem egy kezével és az arcom elé tartotta szikrázó tenyerét. 
-Én nyertem. - lihegte az arcomba. Ekkor csak elmosolyodtam. - MIN VIGYOROGSZ HA?? - nem kellett több. Kezeim kirántottam a kezéből és egy hirtelen mozdulattal ledobtam magamról. Ahogy a hátára érkezett ráültem a hasára és egy kunai tőrt illesztettem a nyakához. - Én nyertem. - mosolyogtam rá a hasán ülve. Szemei kitágultak a meglepettségtől. 
-A nyertes Rokko Lumina. - kiáltotta bele All Might a mikrofonba. - A mai órának vége. - azzal fel is akartam állni róla de megfogta a derekamat és nem engedett. Éreztem, ahogy egyre jobban zavarba hoz ez a pozíció. Nem szólalt meg csak nézett a szemembe. 
-Ugye tudod, hogy a többiek mindent látnak a kameráknak hála? - suttogtam neki mire kapcsolt és ledobott magáról. - NA ELMÉSZ TE A JÓ BÜDÖS PICSÁBA BAKUGOU KATSUKI. - kiabáltam rá mikor felálltam a hátsómat masszírozva. 
-Ch.. - hátat fordítva nekem elindult vissza a suliba. Csak mosolyogni tudtam, majd követtem. 

Sárkányszív (Baku x Reader)Where stories live. Discover now