Dabi
Miután haza értem észre vettem, hogy Kurogiri még nem alszik. Vagy már. De nem is érdekelt.
-Jóreggelt Dabi. Vagy jó estét? - hallottam a hangján hogy vigyorog. - Milyen volt a kis kiruccanás.? - kérdezte.
-Elég érdekes. Méghozzá nagyon is. - mire befejeztem a mondatomat már elém is rakta a megszokott duplámat egy jéggel. Felmentem a szobámba és azon gondolkoztam, hogy hogyan is kellene játszani a kis csajszikával. Ekkor beugrott Toga. Rögtön fel is álltam és menem Toga szobájába. Reggel fél8 van. Csak nem alszik már.-Toga bejövök. - meg sem várva a választ már léptem is be a szobájába. Ruhája egy két helyen vérfoltos volt és épp egy kést tisztított meg. rám kapta a tekintetés mire megszólaltam. - Készülj megyünk vásárolni. Kell a segítséged az új játékszeremhez. - vigyorogtam rá ördögien.
-Juhhú Dabbi -chan. - ezzel a nyakamba ugrott. Hogy én mennyire utálom mikor így hív. - Ki az új játékszered? Ha meguntad ugye nekem adod ahelyett hogy elégetnéd? - nézett rám őrült vigyorával.
-Majd még meggondolom. Na igyekezz fél óra és indulunk. - azzal ott hagytam. Hamar el is indultunk majd bementünk egy plázába.
-Na akkor vegyük meg előbb a játékodnak az ajándékát. Aztán én jövök. Mesélj róla hogy néz ki milyen a stílusa milyen a személyisége. Cuki? Hosszú a haja vagy rövid? - darálta.
-Hm.. hosszú rózsaszínes lilás haja van. Szemei kékeslilásak. Karcsú alakja van. Van érzéke a divathoz. Szép hosszú lábai vannak ami kimondottam jól áll neki. Apró a keze mégis mikor megfogtam úgy éreztem mintha égő fáklya lenne a kezemben. A szobája letisztult és nem úgy néz ki mint egy sima 15 éves lány szobája. Táj képei vannak a falra akasztva. Semmi poszter. - válaszoltam neki gondolkodva.
-Akkor megvan mi kell neked. - és magával húzott a női részre. - A fő kérdés. Hol kezded a játszadozást vele?
-Hát gondoltam hogy először a szívét töröm össze és csak utána jöhet a csontjai majd a legvégén a lelke. - húztam gonosz mosolyra a számat.
-Akkor ez kell neked. - és a kezembe nyomott egy egyszerűbb fekete szoknyát és egy fehér vékonyabb kötött pulóver szerű felsőt. - Na de most én jövök. Ugye az enyémet is kifizeted Dabbi-chan?
-Ki de ne hívj már így tudod hogy utálom. - mordultam rá mire el is indult és már válogatott a ruhák között. Elővettem a telefonomat és felhívtam egy régi barátot. Úgyis jön 1-2 szívességgel. Kettőt csengett majd fel is vette.
-Touya-sama miben lehetek a segítségére. - a név hallatán elborult a tekintetem és majdnem össze törtem a telefont.
-Először is megmondtam, hogy ezen a neven ne merészelj szólítani. - szűrtem ki a fogaim között. - másodszor pedig meg kellene tudnod egy telefonszámot.
-Kié legyen az uram?
-Rokko Lumina.
-Értettem.- majd letette a telefont. Nem telt el két perc és már kaptam is az SMS-t. Egy kisebb adathalom volt a lányról. Mégis érdeklődve bújtam a készüléket. Mindenben átlagosan teljesít tanulmányai sem a legjobbak de azok között van. Majd megakadt a szemem egy két soron.
"Előző lakcím: Ismeretlen.
Előző tanárok: Ismeretlen.
Előző iskolák: Ismeretlen.
Képesség: Ismeretlen." - olvastam magamban. Érdekes. Pont hogy Ő ne tudna róla kideríteni mindent. Nagyon érdekes. Úgy látszik jó játékot választottam magamnak. Toga hangja rántott vissza a valóságba.
-Mehetünk Dabi. - azzal elindultunk a pénztár fele. Én kifizettem mindent majd elmentem egy közeli újságoshoz akinek bőséges borra valót adtam annak fejében, hogy névtelenül juttassa el a ruhát a megadott címre.Vissza érve a romos épületbe a szobámba érve tárcsáztam is a számot. Nem kellett sokat várni mire felvették.
-Igen tessék?- szólt bele bársonyos hangján.
-Este 9kor a fánál a parkban. - mondtam majd le is tettem. Ezzel elkezdődött a játékom első része. Ledőltem aludni. Kellett a pihenés. Hallottam hogy valaki benyit de utána rögtön csukta is be az ajtót. Biztos Toga hogy menjek enni. Majd este eszek. És már el is nyomott az álom. Mikor felkeltem láttam hogy lassan idő van és még a helyszínt is meg kell rendezni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Sárkányszív (Baku x Reader)
Fiksi PenggemarElkezdek egy kis ff-et de előre kijelentem, hogy több anime megnyilvánul benne! Nem fogja követni a BNHA történet vonalát de lesznek belőle részek. Ez a történet egy lányról szól akinek elveszett sárkányölő mágiája van. Egy srácról aki nem tudja hog...